زمان : 02 Bahman 1389 - 15:45
شناسه : 29598
بازدید : 2198
توجه به کانون های فرهنگی روستائی محور برنامه های ستاد عالی از سال آتی است توجه به کانون های فرهنگی روستائی محور برنامه های ستاد عالی از سال آتی است
توجه به کانون های فرهنگی روستائی محور برنامه های ستاد عالی از سال آتی است

یزدفردا "دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از توجه ویژه این ستاد به کانون های فرهنگ هنری روستائی از سال آینده خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی در جمع نمازگزان مسجد ولایت یزد و اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) اظهارداشت: در روستاها ماهواره و اینترنت راه پیدا کرده، بنابراین باید توجه ویژه ای به کار فرهنگی در روستا صورت گیرد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اهمیت و جایگاه مسجد در نظام اسلامی تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری از 2هزار کانون در ابتدای دولت نهم به 9هزار کانون در حال حاضر افزایش یافته است.

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، خدمتگزاری به مسجد را برگترین توفیق خواند و افزود: باید تلاش کرد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را به سمت مسجد هدایت و زمینه را برای حضور دیگران در مسجد فراهم کنیم. گفتنی است، دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد در این دیدار از بخش های محتلف کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) مسجد ولایت بازدید و با عملکرد و فعالیت های این کانون آشنا شد.