زمان : 01 Bahman 1389 - 02:24
شناسه : 29572
بازدید : 2050
با حضور مدير حراست نهاد و مسئولان استاني؛ دومين همايش مسئولين حراست‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در يزد برگزار شد با حضور مدير حراست نهاد و مسئولان استاني؛ دومين همايش مسئولين حراست‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در يزد برگزار شد
با حضور مدير حراست نهاد و مسئولان استاني؛
دومين همايش مسئولين حراست‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در يزد برگزار شد


دومين گردهمايي مسئولان حراست‌هاي نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور با حضور مدير حراست نهاد و مسئولان حراست‌هاي استان‌هاي كل كشور در هتل مشيرالممالك يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كتابخانه‌هاي عمومي استا ن يزد، در آيين افتتاح اين همايش، علايي مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان يزد ضمن عرض خيرمقدم به شركت‌كنندگان در اين گردهمايي، به معرفي اجمالي استان و شهر دارالعباده يزد پرداخت و افزود: استان يزد از ديرباز به دينداري و ايمان و اخلاص مردمانش شهرت داشته و به حق، لقب دارالعباده را از آن خود كرده است.

وي با اشاره به درخشش عالمان و فرهيختگان يزدي در تاريخ پربار ايران اسلامي اظهار داشت: يزد همواره مهد پرورش علماي بزرگي بوده كه در تاريخ درخشان ميهن اسلامي ايران منشأ اثر بوده‌اند و لذا مقام معظم رهبري در سفر خود به استان، يزد را ديار عالمان و دارالعلم ناميدند.

مدير حراست نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور نيز در اين همايش به سند راهبردي نهاد در افق 1404 اشاره نمود و تصريح كرد: در راستاي اين سند، مديريت حراست نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور نيز برنامه راهبردي خود را تدوين كرده و در چارچوب اين برنامه حركت خواهد كرد.

خاطرنشان مي‌سازد مسئولان حراست 27 استان كشور به همراه كارشناسان نهاد در اين همايش شركت داشتند. برگزاري چندين كارگاه آموزشي و بازديد شركت كنندگان از اماكن تاريخي و مذهبي استان يزد از جمله برنامه‌هاي اين همايش دو روزه بود.