زمان : 30 Dey 1389 - 11:05
شناسه : 29533
بازدید : 3838
جلسه شوراي اداري شهرستان بافق با حضور نماينده ويژه رئيس جمهور در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد (سفر سوم رییس جمهور به یزد (61))  جلسه شوراي اداري شهرستان بافق با حضور نماينده ويژه رئيس جمهور در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد (سفر سوم رییس جمهور به یزد (61))


جلسه شوراي اداري شهرستان بافق با حضور نماينده ويژه رئيس جمهور در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد . (سفر سوم رییس جمهور به یزد (61)) 

محمد جوائ محمدي زاده در اين نشست گفت : سياست دولتهاي نهم و دهم با مدل مديريتي كه طراحي و اجرا كرده است بر اين مبنا قرار دارد كه دولت به سراغ مسائل و مشكلات مردم مي رود نه مردم با صرف هزينه هاي زياد و اتلاف وقت مشكلات خود را پيگيري كنند .

معاون ريئس جمهور افزود : نظام اسلامي ،منتي بر امثال بنده گذاشته تا در اين دوره كوتاه مسئوليت از اين فرصت براي خدمت به مردم حداكثر تلاش خود را به كار گيريم .

وي با با بيان اينكه اساس كار دولت دهم اين است كه طرحهاي نيمه تمام را در اولويت قرار دهد گفت :در شهرستان بافق امكانات و ظرفيتهاي بالقوه اي در بخش معدن وجود دارد كه بايد با همت و تلاش خدمتگزاران مردم به فعل در آيد .

وي با اشاره به اينكه مشكل مسكن تا سال آينده بايد در كشور ما حل شود اظهار داشت : با توجه به منابع غني كشور ديگر نبايد كسي به خاطر فقر و محروميت ،از داشتن سرپناه محروم باشد .

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور به مساله اشتغال هم اشاره كرد و گفت اشتغال از سال آينده در سطح ملي فعال خواهد شد و بايد فرصتهاي شغلي با عدالت و انصاف در اختيار همگان قرار گيرد و اين مهم به ضل الهي رخ خواهد داد .

وي ملاك ارزيابي مديران را رضايتمندي مردم عنوان كرد و گفت اگر مسئولي نسبت به ماموريت خود تسلط نداشته باشد و نتواند روحيه پاسخگويي و خدمت را در خود تقويت كند شايستگي خدمت به مردم را ندارد .

فرماندار بافق هم در اين نشست ضمن تشريح اوضاع اقتصادي و اجتماعي شهرستان بافق گفت : وجود معادن غني از جمله سنگ آهن و قرار گرفتن بر سر پنج راه ريلي كشور شرايطي را براي رشد و آباداني اين منطقه فراهم كرده است .

ذبيح الله خواجه اي با اشاره به مصوبات دور اول و دوم سفرهيئت دولت به استان يزد افزود : خوشبختانه بسياري از اين مصوبات اجرايي شده است اما بحث گازرساني ، احداث كلينيك تامين اجتماعي ، تجهيز كارخانجات لكوموتيو هاي راآهن و سالن ورزشي 1200 نفري از مجموع مصوبات اول و دوم لاينحل باقي مانده است .

وي همچنين بر ضرورت تفكيك حوزه انتخابيه نماينده مجلس شهرستان بافق تاكيد كرد و افزود : هم اينك حوزه انتخابيه بافق ،ابركوه ،خاتم و بهاباد با مركزيت مهريز از گسترده ترين حوزه انتخاباتي كشور است كه امكان سركشي و خدمتگزاري بيشتر نماينده مجلس را كاهش داده است.