زمان : 30 Dey 1389 - 11:02
شناسه : 29531
بازدید : 4201
مسائل و مشكلات مردم بافق با حضور معاون رئيس جمهور بررسي شد (سفر سوم رییس جمهور به یزد (59))  مسائل و مشكلات مردم بافق با حضور معاون رئيس جمهور بررسي شد (سفر سوم رییس جمهور به یزد (59))
مسائل و مشكلات مردم بافق با حضور معاون رئيس جمهور بررسي شد (سفر سوم رییس جمهور به یزد (59)) 

یزدفردا "علی عسکری خبرنگاریزدفردا "جمعي از مردم شهرستان بافق ضمن حضور در فرمانداري بافق به صورت چهره به چهره مسائل و مشكلات خود را با محمدي زاده نماينده ويژه رياست جمهوري در ميان گذاشتند.

تاسيس كلينيك تامين اجتماعي ،كمبود امكانات به ويژه نبود پزشك متخصص در بيمارستان وليعصر بافق ، احداث مركز اورژانس هوايي در محورهاي مواصلاتي ، ايجاد كانون بازنشستگان كشوري، مساعدت براي كانون هاي فرهنگي، مذهبي ،تسريع در عمليات اجرايي بزرگراه بافق به يزد ، گاز رساني به بافق ، اشتغال جوانان و درخواست كمك مالي از مهمترين مشكلاتي بود كه در اين نشست مطرح شد.


نماينده ويژه رئيس جمهور درخواست هاي مردمي را جهت پيگيري به مسئولان مربوطه ارجاع داد .

نماينده ويژه رئيس جمهور در سفر به شهرستان بافق براي سخنراني در جمع مردم شهرستان وارد مسجد جامع اين شهر شد و پس از اقامه نماز ظهر و عصر در اجتماع مردم سخنراني كرد

"محمد جواد محمدي زاده" از بافق به عنوان ديار فقاهت و اجتهاد و دلاوري و شجاعت يا د كرد و گفت :فرهيختگاني چون آيت الله شيخ محمد تقي بافقي و شاعر پرآوازه وحشي بافقي نه تنها از افتخارات اين شهرستان بلكه از مفاخر و مشاهير كشور هستند .

وي از مردم ایران بعنوان صاحبان اصلي نظام ياد كرد و افزود : خداوند بزرگ را شاكريم كه پس از فراز و نشيبهاي فراوان اكنون دولتي حاكم است كه سرسپردگي به ولايت و حركت در مسير احياء دين و قرآن و اصول و مباني و ارزشها از افتخارات اوست .

نماينده رئيس جمهور به دورانهاي دفاع مقدس ، سازندگي ، توسعه سياسي اشاره كرد و گفت : در دوران سازندگي، توسعه كشور اصل قرار گرفت و در اين دوره به مناطقي كه محروم بودند و استحقاق بيشتري داشتند كمتر توجه شد .

وي همچنین گفت : در درواني به نام آزادي و دموكراسي دين و مقدسات مورد هجوم قرار گرفت به طوريكه برخي از جبهه رفته ها و ايثارگران از عمل خود پشيمان بودند .

نماينده رئيس جمهور تصريح كرد در اين دوره نيروههاي انقلابي از اينكه مي ديدند عزت و شرافتي كه امام و شهدا به ارمغان آورده بودند به غارت مي رفت متاثر بودند .

وي به فعاليتهاي عمراني دولت هاي نهم و دهم نيز اشاره كرد و افزود : حجم فعاليتها به طور متوسط 5/3 برابر دوره هاي گذشته است و اين فعاليتها درسایه جلوگيري از حيف و ميل بيت المال و مديريت صحيح حاصل شده است .

مهندس محمدي زاده با اشاره به اينكه 90 درصد مصوبات سفر اول و 60 درصد مصوبا ت دور دوم سفر رياست جمهوري، در شهرستان بافق اجرايي شده است گفت : مصوبات انجام نشده را كه از سوي مسئولين شهرستان هم منعكس شده است پيگيري خواهيم كرد .