زمان : 28 Dey 1389 - 19:46
شناسه : 29483
بازدید : 3775
شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با یزدفردا  :تیم بلژیک  نیز از برخورد خوب و مهربانانه ی یزدی ها بسیار شگفت زده و راضی به نظر می رسد. شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با یزدفردا :تیم بلژیک نیز از برخورد خوب و مهربانانه ی یزدی ها بسیار شگفت زده و راضی به نظر می رسد.
شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با یزدفردا  :تیم بلژیک  نیز از برخورد خوب و مهربانانه ی یزدی ها بسیار شگفت زده و راضی به نظر می رسد.

یزدفرد ا "حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان بازی پایانی تیم ملی ایران و بلژیک که تیم ملی 7 بر یک بر بلژیک غلبه کرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی سایت خبری یزدفردا  به انتقاد از نحوه برخورد دوگانه مسئولین ارشد ورزش کشور با ورزش فوتسال و همچنین مشکلات بابک معصومی  پرداخت .

شمس  در باره ی میزبانی یزد و همچنین میزان استقبال هواداران ورزشدوست تیم ملی در یزد گفت:ضمن تشکر از تمامی دست اندر کاران ورزش استان و مدیریت های مختلفی که در این مورد دخیل بودندبه  این همه شوق و اشتیاق و نیز حمایت همه جانبه از تیم ملی درود می فرستم و با اطمینان می گویم آن قدر در این مدت به ما خوش گذشته است که یکی از خاطره انگیز ترین اردوهای کوتاه مدت ما در این شهر و در بین مردمان خوب این دیار برگزار گردید .

وی در ادامه افزود: تیم میهمان نیز از برخورد خوب و مهربانانه ی یزدی ها بسیار شگفت زده و راضی به نظر می رسد. من امیدوارم روزی تیم های فوتسال این استان نیز در ردیف تیم های خوب و نامی لیگ حرفه ای فوتسال قرار بگیرند. سلام من را به تمامی مردم این استان برسانید و از میهمان نوازی گرمشان نیز تشکر کنید.

مشروح گفتگوی یزدفردا با حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران را در اینجا بخوانید .

یزدفردا