زمان : 28 Dey 1389 - 19:22
شناسه : 29479
بازدید : 5500
حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران  همراه با بغض و اشک  :دیشب بابک معصومی  تا آستانه ی مرگ پیش رفت!!! از این به بعد دنبال یک مرد ! تأکید می کنم دنبال یک مرد می گردم!!!!!!! حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران همراه با بغض و اشک :دیشب بابک معصومی تا آستانه ی مرگ پیش رفت!!! از این به بعد دنبال یک مرد ! تأکید می کنم دنبال یک مرد می گردم!!!!!!!

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران  همراه با بغض و اشک  :

دیشب بابک معصومی  تا آستانه ی مرگ پیش رفت!!!

از این به بعد دنبال یک مرد ! تأکید می کنم دنبال یک مرد می گردم!!!!!!!

یزدفردا "یزدفرد ا "حسین شمس سرمر بی تیم ملی فوتسال ایران در پایان بازی پایانی تیم ملی ایران و بلژیک که تیم ملی 7 بر یک بر بلژیک غلبه کرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی سایت خبری یزدفردا  به انتقاد از نحوه برخورد دوگانه مسئولین ارشد ورزش کشور با ورزش فوتسال و همچنین مشکلات بابک معصومی  پرداخت .

 حسین شمس در گفتگو با خبرنگار ورزشی یزدفردا با بردن نام بابک معصومی نتوانست به گفتگو ادامه دهد و با مکثی طولانی و بغض و اشک این گونه ادامه داد...دیشب بابک معصومی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال تا آستانه ی مرگ پیش رفت!!! خدا بابک معصومی را بازگردانید.

وی افزود:بازیکنی داریم به نام بابک معصومی که سرطان گرفته است طبق آخرین اطلاعی که به من دادند دیشب او را برای شیمی درمانی به بیمارستان منتقل کردند ، که تا آستانه ی مرگ پیش رفت، خدا او را دوباره بازگرداند.

وی در همین رابطه اظهار داشت :من بارها از مدیران ارشد ورزشی کشور خواهش کردم برای درمان بیماری او فکری بردارند بابک باید هر ماه بیش از دو میلیون تومان برای خرید داروهای درمان سرطانش هزینه کند.

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت:حتی خواستیم او را به عنوان سرپرست تیم ملی منصوب نمایند و حقوقی برای او حداقل برای تأمین هزینه های بیماری و خرید دارو در نظر بگیرند ،که مجبور نباشد، برای تأمین همین هزینه ها به تبریز برود و در دمای منفی 20 درجه به این حال و روز بیافتد .

حسین شمس با چشمانی اشک آلود افزود :باور کنید برای حل این مشکل دیگر امیدی به مسئولان ندارم و از این به بعد دنبال یک مرد ! تأکید می کنم دنبال یک مرد می گردم تا مشکل بابک معصومی را برای همیشه مرتفع سازد.

 مشروح گفتگوی یزدفردا با حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران را در اینجا بخوانید .

یزدفردا