زمان : 26 Dey 1389 - 18:47
شناسه : 29411
بازدید : 3887
فوتسال :جمهوری اسلامی ایران 4 تیم ملی بلژیک 1 فوتسال :جمهوری اسلامی ایران 4 تیم ملی بلژیک 1
جمهوری اسلامی ایران 4 تیم ملی بلژیک 1

یزد "خبرنگار ورزشی یزد فردا" عصر امروز یک شنبه ، در میان حمایت های بی دریغ هزاران جوان ورزشدوست یزدی تیم ملی فوتسال در اولین مسابقه تدارکاتی خود با تیم ملی بلژیک موفق شد این تیم اروپایی را با 4 گل شکست دهد.

به گزارش یزدفردا "این بازی که با استقبال  مسئولان ورزش استان یزد و همکاری کمیته ی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزش شهید حاج مهدی (شاهدیه)برگزار شد ،در پایان با نتیجه ی 4 بر1 به سود ملی پوشان فوتسال ایران به پایان رسید.

تیم ملی بلژیک در نخستین دیدار تدارکاتی خود خیلی زود برتری و قدرت تیم ملی فوتسال ایران را پذیرفت و تنها سعی خود را به کار بست تا با گل های زیاد این بازی را واگذار ننماید. در این میان آن چه مشهود بود دقت و تیز هوشی حسین شمس در انتخاب تاکتیک های متفاوت و محک زدن  بازیکنان تیم ملی فوتسال بود.

تیم ملی فوتسال ایران که با تاکتیک های از قبل تعیین شده در زمین عرض اندام می کرد در یک بازی حساب شده و نه چندان مشکل توانست حریف اروپایی خود ر ا با 4 گل شکست دهدو این در حالی بود که  تیم ملی بلژیک تنها یکی از 4 گل ایران را پاسخ داد .

شایان ذکر است تیم ملی بلژیک در دو بازی دوستانه ی دیگر روزهای دوشنبه و سه شنبه به ترتیب در برابر تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان فوتسال جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت .

یزدفردا