زمان : 26 Dey 1389 - 15:35
شناسه : 29394
بازدید : 9519
معلم جانباز عبدالمجید بصیری پس از سال ها تحمل جراحات شیمیائی به خیل شهدا پیوست معلم جانباز عبدالمجید بصیری پس از سال ها تحمل جراحات شیمیائی به خیل شهدا پیوست
امروز:
فرهنگی و معلم فرهیخته عبدالمجید بصیری
پس از سال ها تحمل جراحات شیمیائی به خیل شهدا پیوست

یزدفردا "سرویس خبر:ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: مجید بصیری، معلمی که سال ها زخم بمباران های شیمیائی هدیه شده از جانب شرق و غرب به دولت صدام را بر سینه تحمل کرده بود، بعد از سال ها رنج و مشقت در کنار همرزمان شهیدش آرام گرفت. وی از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس بود.

شهید بصیری در سال 1367در منطقه شاخ شمیران عملیات کربلای 10 مورد اصابت بمب های شیمیائی قرار گرفت و بعد از 22 سال تحمل دردهای ناشی از آن، شب گذشته در بخش icu بیمارستان شهید چمران شیراز در سن 52 سالگی به خیل دوستان شهیدش پیوست.

شهید بصیری حدود 30 سال در آموزش و پرورش به عنوان دبیر معارف اسلامی به کار مشغول بود و خاطره حضور با صفایش هیچ گاه از خاطره ها محو نمی شود.

از خصوصیات ویژه این شهید گرانقدر، میتوان به ولایتمداری وی اشاره نمود، ضمن آنکه صبر وی در مقابل دردهای ناشی از جانبازی و انقلابی بودن شهید بصیری نیز از مسائل قابل ذکر بود.

از این شهید گرانقدر دو پسر و یک دختر به یادگار مانده است .

وی از همرزمان معلم شهید محمود عادلزاده بود که همزمان با شهید بصیری با بمب های شیمیائی به درجه جانبازی رسید و در سال 1370 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار فردا ساعت 9.30 در ابرکوه انجام خواهد شد

روحش شاد راهش پر رهرو باد .

یزدفردا