زمان : 26 Dey 1389 - 15:26
شناسه : 29392
بازدید : 3613
بازدید معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های مساجد کشور از اردکان بازدید معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های مساجد کشور از اردکان
بازدید معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های مساجد کشور از اردکان

یزدفردا "سرویس خبر"روابط عمومی:معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون های مساجد کشور از مراکز و موسسات فرهنگی و هنری اردکان بازدید کرد.

امام جمعه اردکان در این دیدار ضمن برشمردن آثار برکات مساجد در پیشبرد فعالیت های فرهنگی گفت: بحمد ا... مساجد پایگاه خوبی در جهت نشر فرهنگ اسلامی بوده و هست .

وی افزود: مساجد به عنوان پایگاه و سنگر اصلی نشر و ترویج احکام دین به عنوان سنگری محکم در مقابل توطئه های دشمن قلمداد می شود که دشمنان اسلام از این همبستگی و انسجام در مساجد بوسیله ترویج احکام دین و فعالیت های فرهنگی احساس خطر کرده و هر روز درصدد آن هستند تا به این سنگر محکم ضربه وارد کنند.

جعفری معاون آموزش و پژوهش کانون های مساجد کشور هم در این نشست گفت : با وجود امامان جمعه و جماعت در کشور و آشنایی آنها به مسائل فرهنگی و هنری ما مشکلی در جهت ترویج مسائل فرهنگی و هنری در بین کانون های مساجد و امامان جمعه و جماعات و ایجاد کانون های جدید حفظ شود و روزی برسد که در کنار هر مسجد ، مرکز و کانونی جهت اجرای برنامه های فرهنگی ، اسلامی و هنری برای آحاد ملت ایجاد شود.