زمان : 26 Dey 1389 - 00:25
شناسه : 29373
بازدید : 3830
ویژه نامه منتشر شده  جشنواره: پیام فرمانده سپاه الغدیر استان به مناسبت برگزاری اولین جشنواره وبلاگ نویسی دفاع مقدس استان یزد ویژه نامه منتشر شده جشنواره: پیام فرمانده سپاه الغدیر استان به مناسبت برگزاری اولین جشنواره وبلاگ نویسی دفاع مقدس استان یزد
ویژه نامه منتشر شده  جشنواره: پیام فرمانده سپاه الغدیر استان به مناسبت برگزاری اولین جشنواره وبلاگ نویسی دفاع مقدس استان یزد

 دوران دفاع مقدس ، نماد مقاومت و پایداری انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران در برابر كفر و استكبار جهانی است. این واقعه بزرگ در حقیقت جلوه بی بدیلی از ایمان و ایثار و فداكاری بود كه در آن انسانهای الهی با تقدیم جان و مال الگوی ماندنی برای بشریت خلق كردند و به مصداق عند ربهم یرزقون سعادت ابدی را برای خود به ارمغان آوردند. این دوران به مثابه یكی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات پرافتخار این ملت، همچون نگینی تابناك و مشعلی گرما بخش و نور افشان، تا همیشه زمان، بر تارك تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

بي‌شك دفاع مقدس ميراث تمام نشدني و گنجینه پر گوهری براي بهره‌گيري همه نسل ها است و تقويت ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي، ايجاد اتحاد و يكپارچگي بيشتر در آحاد جامعه، انسجام بيشتر بنيان‌ها و پایه های نظام جمهوري اسلامي در مقابل دشمنان، تبعيت از ولايت مطلقه فقيه در مقابل توطئه‌ها، ايجاد روحیه اعتماد به نفس و تقويت خودباوري و خوداتكايي در كشور كه نعمات ارزشمندی در بخش‌هاي مختلف بر جاي گذاشته، از جمله دستاوردهاي گران سنگ دوران دفاع مقدس است كه نقش بسزايي در تداوم راه و اهداف عالي نظام مقدس جمهوری اسلامی و ساختن ايراني اسلامی، سربلند و منطبق با آرمان هاي بلند حضرت امام خميني(ره) و منويات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله العالي)داشته و دارد.

مطمئنا نشر ارزشهای این دوران از مهمترین وظایف آحاد ملت است که بسط و گسترش این فرهنگ موجب استحکام همیشگی پایه نظام اسلامی خواهد بود و باید از تمامی ابزارهای ارتباطی از جمله اینترنت برای ارائه فرهنگ ناب دفاع مقدس استفاده کرد. همانگونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در این رابطه فرموده اند"امروز اينترنت و ماهواره و وسايل ارتباطىِ بسيار متنوع وجود دارد و حرف، آسان به همه جاى دنيا مى‏رسد. ميدان افكار مردم و مؤمنين، عرصه‏ى كارزار تفكرات گوناگون است. اين كارزار فكرى به‏هيچ‏وجه به زيان ما نيست؛ به سود ماست. اگر وارد اين ميدان بشويم و آنچه را كه نياز ماست - از مهمات تفكر اسلامى و انبارهاى معارف الهى و اسلامى - بيرون بكشيم و صرف كنيم، قطعاً بُرد با ماست". برگزاری اولین جشنواره استانی وبلاگ نویسی دفاع مقدس در استان یزد را نیز می توان از جمله تلاشهای صادقانه در راستای نشر ارزشهای دفاع مقدس و استفاده صحیح از ابزارهای ارتباطی نوین در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت دانست که امید است این گونه فعالیتها در استان به صورت مستمر صورت گیرد.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و آرزوی طول عمر برای خانواده معزز شهدا، از برگزارکنندگان و حامیان این جشنواره به ویژه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد قدردانی می کنم و برای همگان آرزوی موفقیت و بهروزی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از درگاه حضرت احدیت خواستارم.

سردار سرتيپ 2 پاسدار محمد علي الله دادي