زمان : 26 Dey 1389 - 00:19
شناسه : 29371
بازدید : 3399
ویژه نامه منتشر شده  جشنواره:  پيام استاندار یزد به مناسبت برگزاري اولين جشنواره استاني وبلاگ نويسي دفاع مقدس ویژه نامه منتشر شده جشنواره: پيام استاندار یزد به مناسبت برگزاري اولين جشنواره استاني وبلاگ نويسي دفاع مقدس
 پيام استاندار یزد به مناسبت برگزاري اولين جشنواره استاني وبلاگ نويسي دفاع مقدس

دفاع مقدس، مقطعي درخشان در تاریخ سلحشوري، رادمردي و فداکاری ملت رشید و سرافراز ایران اسلامي است كه درآن، مرداني الهي با اطاعت محض از ولي امر مسلمين و برای کسب رضایت پیر فرزانه جمارانی که در واقع رضایت امام زمان (عج)، رضایت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و در یک جمله رضایت ذات اقدس احدیت است، خالصانه جان خویش را برکف نهاده و سعادت ابدي را براي خود به ارمغان آوردند. به راستي كه مجاهدان اصلي اين عرصه تابناك، شهداي والامقام، جانبازان دلاور، آزادگان سرافراز و ايثارگران عزيزي هستند كه با فداكاري و جانفشانيهاي بي نظير، جلوه هاي دلپذيري از دلدادگي به پروردگارشان را به نمايش گذاشتند. دفاع مقدس تجربه اي گرانسنگ، حماسه اي سترگ و فرهنگي اصيل و عاشورايي است كه در ابعاد مختلف براي نسل جوان امروز درس آموز و راهگشاست. لذا ترويج فرهنگ متعالي جهاد و شهادت مي تواند تضمين كننده آينده ميهن عزيز اسلامي و اصلي مهم در زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدي(ص) باشد. در اين راستا بهره گيري از فناوری اطلاعات و ارتباطات و شبکۀ جهانی اینترنت، به عنوان مهم‌ترین و گسترده‌ترین فضا برای رسانه‌های نوین كه هر روز بر دامنۀ تاثیر و نفوذ آن در بخشهای مختلف جامعه افزوده می‌شود، مي تواند حائز اهميت باشد. رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در اين رابطه مي فرمايند: "اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم." بي ترديد برگزاري اولين جشنواره استاني وبلاگ نويسي دفاع مقدس گامي ارزنده و ارزشمند در جهت نشر فرهنگ اصيل جهاد و فداكاري در فضاي مجازي تلقي مي شود كه اميدوارم با برنامه ريزي و جديت و بهره گيري از جديدترين ابزار تداوم يابد.

اينجانب در پايان ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس و اداي احترام به مقام شامخ این سروهای بلند آزادی و کرامت، از همه عوامل و دست اندركاران برگزاري اولين جشنواره استاني وبلاگ نويسي دفاع مقدس در ديار دارالعباده و دارالعلم يزد به ويژه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان یزد صميمانه تقدير و تشكر مي نمايم. موفقيت همگان را در پيمودن راه شهدا، با بهره گيري از استراتژي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران ، امام راحل(ره) و پرتو منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمدرضا فلاح زاده

استاندار يزد