زمان : 25 Dey 1389 - 22:10
شناسه : 29357
بازدید : 2928
هرکانون فرهنگی هنری یک رسانه است هرکانون فرهنگی هنری یک رسانه است
هرکانون فرهنگی هنری یک رسانه است

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجدبا بیان اینکه هر کانون فرهنگی هنری یک رسانه است گفت: کانون های باید مخاطب خود را شناخته و با نگاه به مسجد بر اساس نیاز مخاطب برنامه ریزی کنند.

محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع اعضای دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری یزد همچنین از تولید پژوهش های فاخر در این ستاد خبر داد و اظهارداشت: هسته های پژوهش نیز در کنار تولید پژوهش های فاخر برای آشنائی اعضای کانون های فرهنگی هنری با پژوهش در دستور کار ستاد عالی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هسته های پژوهش بیشتر جنبه مطالعاتی دارند تاکید کرد: پژوهش سبب تبیین و نهادینه شدن مبانی مطالعه در افراد خواهد شد.

جعفری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری از مراکز تولید فکر، اندیشه و فرهنگ هستند اظهارداشت: فرهنگی که از مسجد برخیزد در جامعه ماندگار وتداوم خواهد یافت.

  وی از مسجد به عنوان سرمایه ای عظیم نام برد و افزود: بخش عمده ای از فیلم های تولیدی کنونی با نگاه وتفکر محدود در چند کوچه وخیابان تهران ساخته می شود بنابراین باید با تربیت هنرمندان مسجدی در این عرصه ورود و ارزش های متعالی این نظام نظیر دفاع مقدس را برای مخاطبان تبیین کنیم.

یزدفردا