زمان : 25 Dey 1389 - 13:58
شناسه : 29343
بازدید : 5231
رئیس کمیته سپک تاکرا کشور:یزدی ها پتانسیل خوبی برای قهرمان پروری در رشته سپک تاکرا دارند رئیس کمیته سپک تاکرا کشور:یزدی ها پتانسیل خوبی برای قهرمان پروری در رشته سپک تاکرا دارند

رئیس کمیته سپک تاکرا کشور:

یزدی ها پتانسیل خوبی برای قهرمان پروری در رشته سپک تاکرا دارند


یزدفردا "سرویس خبر ورزشی " روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان:  رئیس کمیته سپک تاکرا کشور در جلسه ی هم اندیشی اعضاء کمیته سپک تاکرا یزد بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان تاکید کرد و توسعه بیش از پیش ورزش سپک تاکرا را خواستار شد .
به گفته سهراب آزاد کمیته سپک تاکرا با حمایت ها "تامین امکانات از قبیل توپ و تور" برگزاری کلاس های آموزسی داوری و مربیگری و حضور تیم استان در لیگ دسته دو کشور در ارتقاء این رشته کمک خواهد کرد .
مدیرکل تربیت بدنی استان هم در این نشست به نقش برنامه ریزی دقیق و تمرین های مداوم در گسترش این رشته در استان اشاره و تصریح کرد : داشتن برنامه منظم و تهیه و تدوین سند چشم انداز توسعه ورزش در سطح کلان از راه های ارتقاء این رشته است .
 سید غلامرضا کمانه داشتن امکانات و تجهیزات این رشته را مهم عنوان و اضافه کرد : اداره کل تربیت بدنی هرگونه آمادگی را دارد تا با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات مسیر گسترش این رشته و حضور در مسابقات کشوری را هموار کند .
 محمد مرادی سرمربی تیم ملی سپک تاکرا ایران هم در این نشست برگزاری لیگ برتر و دسته یک کشوری را نقطه عطفی برای پویایی رشته سپک تاکرا در ایران برشمرد .
در این نشست همچنین اعضاء کمیته سپک تاکرا یزد ضمن تبادل نظر با یکدیگر به بررسی سائل و مشکلات این ورزش در یزد پرداختند و راهکارهایی برای ارتقاء آن ارائه دادند.

یزدفردا