زمان : 25 Dey 1389 - 13:47
شناسه : 29336
بازدید : 4261
 دکترمجتبی مصباح یزدی در همایش  تخصصی تبیین مهندسی فرهنگی یزد:  مهندسی فرهنگی تأثیربسزایی در رسیدن جامعه به هدف مطلوب دارد.+گزارش تصویری دکترمجتبی مصباح یزدی در همایش تخصصی تبیین مهندسی فرهنگی یزد: مهندسی فرهنگی تأثیربسزایی در رسیدن جامعه به هدف مطلوب دارد.+گزارش تصویری

 دکترمجتبی مصباح یزدی در همایش  تخصصی تبیین مهندسی فرهنگی یزد:

مهندسی فرهنگی تأثیربسزایی در رسیدن جامعه به هدف مطلوب دارد.


یزدفردا "سرویس خبر " روابط عمومی نخبگان" همایش استانی تخصصی تبیین مهندسی فرهنگی با حضور نخبگان، برگزیدگان و فرهیختگان استان برگزار شد.

در ابتدای این همایش دکتر میرغفوری رئیس دفتر نخبگان استان یزد پرداختن به مهندسی فرهنگی در جامعه امروز را ضروری دانست و گفت: نخبگان در اجرای این امر در جامعه نقش بسزایی را ایفا می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر" مجتبی مصباح یزدی " مهندسی را دانشی کاربردی برای تعیین دقیق هر یک از اجزاء یک مجموعه دانست و افزود : میزان تأثیرگذاری دانش بر اجزای یک مجموعه در جامعه به کاربرد دقیق هر یک از اجزا بستگی دارد.

عضو شورای نخبگان کشور با بیان اینکه باورها و ارزش های تأثیرگذار در زندگی دورکن اساسی فرهنگ است، گفت:برخی ارزش ها و باورها در جامعه امروز ما ضعیف هستند و با مهندسی فرهنگی می توان آنها را تقویت کرد.

وی عامل اصلی رسیدن به نتایج اشتباه در زندگی را پذیرفتن و به کاربردن فرهنگ اشتباه عنوان کرد و اظهار داشت: مهندسی فرهنگی تأثیربسزایی در رسیدن جامعه به هدف مطلوب دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مصباح یزدی به تأثیر تمدن غرب بر مهندسی فرهنگی اشاره کرد و گفت: پذیرش تمدن غرب باعث اثرگذاری فرهنگ غرب بر فرهنگ اصیل ایرانی می شود.

در پایان این همایش  نخبگان سؤالات و ابهامات خود را در مورد مهندسی فرهنگی بیان کردند و این مدرس دانشگاه به آنها پاسخ داد.

  گفتنی است:فعالیت درحوزه مهندسی فرهنگی دراستان با همت وپیگیری مضاعف ادامه خواهدیافت.

سرویس عکس یزدفردا :


 

 

 



 


 

 

 


یزدفردا