زمان : 24 Dey 1389 - 22:32
شناسه : 29327
بازدید : 2025
برگزاري جلسه شوراي اداري بخش نير با حضور فرماندار شهرستان تفت برگزاري جلسه شوراي اداري بخش نير با حضور فرماندار شهرستان تفت
برگزاري جلسه شوراي اداري بخش نير با حضور فرماندار شهرستان تفت

تفت "سيد حسين جعفري :روز گذشته جلسه شوراي اداري بخش نير با حضور فرماندار شهرستان تفت در محل بخشداري برگزار شد.


"سيد احمد عبوديتان" در اين جلسه ضمن تبريك ميلاد با سعادت امام موسي كاظم (ع)، شرايط سياسي اجتماعي دوران زندگاني ايشان را يادآور شد و شباهت هاي آن زمان را با شرايط سال گذشته و امسال بازگو كرد.

وي يادآور شد كه امامان معصوم خيلي از شرايط و اتفاقات را از قبل مي دانستند و يا اين كه نطفه هر فتنه اي را از اول تشخيص مي دادند و سعي مي كردند تا مردم را توجيه كنند لذا مردم و خواص خيلي وقت ها بصيرت نداشتند و گذشت زمان و روشن شدن قضايا ذهن مردم را روشن مي كرد كه خيلي وقت ها دير شده بود.

فرماندار افزود: شرايط فتنه سال گذشته و اتفاقات امروز نيز همين شرايط را دارد كه رهبر معظم انقلاب نيز خواستار داشتن بصيرت و آگاهي مردم از واقعيت ها است. عبودتيان گفت: مردم بايد به بلوغ آگاهي برسند تا زمينه اعلام واقعيت ها آماده شود.

فرماندار در اين نشست با اعلام برخي از پروژه هاي بخش كه نيمه كاره هستند يا در گذر زمان به فراموشي سپرده شده اند خواستار همكاري مسئولان بخش در حل اين مسائل شد.

وي همچنين ضمن انتقاد از برخي حركات نامناسب كه بدون ضرورت و با هدايت برخي از افرادانجام مي شود،گفت: مسئولين بخش بايد مشكلات مردم را مستقيم بررسي كنند و واقعيت ها را به مردم بگويند.

فرماندار هم چنين خواستار عدم استفاده شخصي از خودروهاي اداري در ساعات غير اداري شد و از نيروي انتظامي خواست تا در صورت مشاهده اين گونه خودرو ها آنها را توقيف نمايد.

عبودتيان در ادامه جلسه به بررسي پروژه هاي مختلف عمراني بخش پرداخت و از مسئولين مربوطه خواست سعي و تلاش خود را براي تكميل و جذب اعتبارات آنها بكار گيرند.

اهتمام به برنامه هاي دهه فجر انقلاب اسلامي و فضاسازي ادارات نيز از ديگر مسائل عنوان شده توسط وي در اين جلسه بود.

در ابتداي اين جلسه بخشدار نير اهتمام ادارات را در جذب بودجه ها خواستار شد. \"محمد دهقان\" تكريم ارباب رجوع را مهم خواند و از مديران خواست تا احترام به مراجعين را فراموش نكنند.

برنامه هاي دهه فجر، مشكل اشتغال مردم و رعايت نظم و انظباط اداري نيز از ديگر موارد مطرح شده توسط وي بود. بخشدار نير مصرف بهينه انرژي را نيز در ادارات خواستار شد.