زمان : 24 Dey 1389 - 17:12
شناسه : 29325
بازدید : 2626
امام جمعه ابرکوه وزارت اطلاعات با کار بزرگ خود اقتدار کشور را به نمایش گذاشت امام جمعه ابرکوه وزارت اطلاعات با کار بزرگ خود اقتدار کشور را به نمایش گذاشت
امام جمعه ابرکوه
وزارت اطلاعات با کار بزرگ خود اقتدار کشور را به نمایش گذاشت

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: خطیب جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این هفته و در ادامه بحث پیام معراج، رسیدگی مادی و معنوی به ایتام را از توصیه های رسول مکرم اسلام بیان کرد و افزود : به حسب آموزه های دین و اسلام، جامعه دینی و اسلامی جامعه ای با عاطفه، مهرپرور و همنوع دوست است که، در جهت زدودن گرد فقر و محرومیت از چهره جامعه تلاش می نماید.

حسینی افزود: رسول خدا(ص) در شب معراج این پیام را دریافت نمود که، هرکس حاجت مومنین را برآورده سازد و نیازمندی را کمک کند و نسبت به کهنسالان رأفت و عطوفت داشته باشد، موجبات خرسندی خود در عالم آخرت را فراهم نموده است.


امام جمعه ابرکوه دستگیری عوامل ترور شهید علیمحمدی را، موجب خوشحالی رهبری و مردم دانست و از این اقدام به عنوان هدیه ای به ملت یاد نمود.

حسینی افزود: چرا مدعیان دروغین حقوق بشر که در داخل نقش پیاده نظام اربابان خود را ایفا می کنند در قبال این فجایع اسرائیلی ها و ادمکشی ها خفه شده اند؟

وی اظهار داشت: نیروهای فداکار در وزارت اطلاعات با کار بزرگ خود توانمندی اطلاعاتی خود را به رخ دیگران کشیدند و مایه افتخار کشور شدند و سیلی محکمی به گوش اسرائیل نواختند.

نماینده ولی فقیه در ابرکوه، در ادامه به بیان اجرای نقشه دشمن صهیونیستی در تجزیه کشور اسلامی سودان به خطیب جمعه ابرکوه در خطبه های اول نماز نیز در ادامه بحث پیام معراج، رسیدگی مادی و معنوی به ایتام را از توصیه های رسول مکرم اسلام بیان کرد و افزود : به حسب آموزه های دین و اسلام، جامعه دینی و اسلامی جامعه ای با عاطفه، مهرپرور و همنوع دوست است که، در جهت زدودن گرد فقر و محرومیت از چهره جامعه تلاش می نماید.

حسینی افزود: رسول خدا(ص) در شب معراج این پیام را دریافت نمود که، هرکس حاجت مومنین را برآورده سازد و نیازمندی را کمک کند و نسبت به کهنسالان رأفت و عطوفت داشته باشد، موجبات خرسندی خود در عالم آخرت را فراهم نموده است.

کشور اسلامی و مسیحی، که در راستای به یغما بردن منافع و منابع این کشور و تسهیل در سیطره جوئی بر آنان است نیز پرداخت.

وی سقوط دولت لبنان را، ناشی از بی تدبیری نخست وزیر این کشور دانست که توصیه های مقام معظم رهبری را مورد توجه عملی قرار نداد.

حسینی استمداد نخست وزیر لبنان از امریکا و عربستان را باعث ناکامی وی دانست که به سقوط دولت این کشور منجر گردید.

حسینی دوره گردی وزیر خارجه آمریکا به کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز، همچون گذشته در اجرای پروژه ایران هراسی دانست که پروژه ای ناموفق دانست.