زمان : 24 Dey 1389 - 12:30
شناسه : 29319
بازدید : 2620
راه‌اندازي سيستم گردش مكاتبات اداري در شهرداري يزد و كليه سازمان‌هاي تابعه راه‌اندازي سيستم گردش مكاتبات اداري در شهرداري يزد و كليه سازمان‌هاي تابعه
راه‌اندازي سيستم گردش مكاتبات اداري در شهرداري يزد و كليه سازمان‌هاي تابعه

مديرعامل سازمان فناوري اطلاعات و ارتباطات شهرداري يزد از پياده‌سازي سيستم گردش مكاتبات اداري در شهرداري يزد خبر داد. مهدي فعالي در مصاحبه با خبرنگار ما با اعلام اين خبر افزود هم اكنون مكاتبات اداري ميان شهرداري يزد، مناطق سه‌گانه و ناحيه تاريخي و كليه سازمان‌هاي سيزده‌گانه شهرداري توسط سيستم گردش مكاتبات انجام مي‌شود و كليه نامه‌نگاري‌هاي دستي حذف شده است.

وي افزود هم‌اكنون ارتباط بين شهرداري يزد و سازمان‌هاي تابعه به صورت Wireless برقرار است و بزودي اين ارتباط به وسيله فيبر برقرار خواهد شد.

فعالي همچنين صرفه‌جويي در وقت و هزينه و نيز جلوگيري از مفقود شدن مكاتبات را از مهمترين مزاياي اين سيستم بيان كرد.

گفتني است سيستم گردش مكاتبات اداري يكي از زيرسيستم‌هاي سيستم جامع اداري مالي شهرداري يزد است كه با برقراري ارتباط مستقيم با سيستم دبيرخانه از پرينت چندباره نامه‌ها و ثبت آنها در دبيرخانه‌هاي مختلف جلوگيري مي كند.

شايان ذكر است اين سيستم پيش از اين ميان شهرداري يزد، مناطق سه‌گانه و ناحيه تاريخي و چهار سازمان فاوا، بهسازي و نوسازي، عمران و اتوبوسراني برقرار شده بود.