زمان : 24 Dey 1389 - 01:00
شناسه : 29300
بازدید : 2595
معاون بازرگاني داخلي سازمان بازرگاني استان یزد: خوشبختانه وضعيت موجود به مراتب بهتر از پيش‌بيني‌ها بوده وآرامش در بازار نتيجه همكاري صنوف و مردم است. معاون بازرگاني داخلي سازمان بازرگاني استان یزد: خوشبختانه وضعيت موجود به مراتب بهتر از پيش‌بيني‌ها بوده وآرامش در بازار نتيجه همكاري صنوف و مردم است.
معاون بازرگاني داخلي سازمان بازرگاني استان یزد:
خوشبختانه وضعيت موجود به مراتب بهتر از پيش‌بيني‌ها بوده وآرامش در بازار نتيجه همكاري صنوف و مردم است.


یزدفردا "سرویس خبر"روابط عمومی :معاون بازرگاني داخلي سازمان بازرگاني استان، وضعيت بازار را در هفته سوم اجراي قانون مناسب و رضايت بخش دانست و افزود: خوشبختانه وضعيت موجود به مراتب بهتر از پيش‌بيني‌ها بوده و هيچگونه مشكل قابل توجهي وجود ندارد و اين امر نتيجه همكاري صنوف و مردم كشورمان است.


به گزارش یزدفردا  ، ناصررحيمي در جمع اعضای شوراي نظارت و كنترل بازار استان تأمين کالای اساسی مردم در شب عيد را ضروري دانست و افزود: هماهنگی‌های لازم برای تامین و ذخیره سازی مرغ ومیوه شب عید در استان در ایام پایانی سال صورت گرفته و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد و به زودی شاهد کاهش قيمت سيب‌زميني و خيارسبز گلخانه‌اي در استان نیز خواهیم بود

رحیمی كاهش نرخ گوشت گوسفندی در استان را يادآور شد و گفت : جاي بسی قدردانی است كه افرادي با نصب پارچه با اعلام نرخ زير قيمت مصوب اين كالا اقدام به عرضه گوشت گوسفند در سطح شهر نموده‌اند.


وی در ادامه از شركت نفت و سازمان جهاد كشاورزي خواستار تأمين سوخت مرغداري‌ها شد و تاکید کرد : علي‌رغم پايين بودن سهميه نفت گاز استان ، به دليل حساسيت موضوع باید تلاش شود تا وقفه‌اي در تأمين سوخت مرغداري‌ها پيش نيايد و چنانچه واحدي در امر تأمين سوخت با مشكل مواجه شد اتحاديه مرغداران موضوع را سريعاً به سازمان جهاد كشاورزي جهت تأمين سوخت مورد نياز منعکس نماید