زمان : 23 Dey 1389 - 01:03
شناسه : 29277
بازدید : 3875
بخشنامه معاون رئیس جمهور برای ارتقای ساختار تشکیلاتی «مشاوران جوان» بخشنامه معاون رئیس جمهور برای ارتقای ساختار تشکیلاتی «مشاوران جوان»
بخشنامه معاون رئیس جمهور برای ارتقای ساختار تشکیلاتی «مشاوران جوان»

لطف الله فروزنده ، معاون توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور در راستای ارتقای ساختار تشکیلاتی «مشاوران جوان»بخشنامه ای را صادر کرد که بر اساس آن ، رئیس حوزه مشاوران جوان در نهاد ریاست جمهوری با حکم رئیس جمهور منصوب می شود.

بر اساس بخشنامه معاون توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور ، وزارتخانه‌ها، سازمان‌های مستقل زیر نظر رییس جمهور و استانداری‌ها، یک پست از مجموع پست‌های مشاور خود در تشکیلات مصوب را به عنوان «مشاور جوان» تخصیصی دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ لطف الله فروزنده ، معاون توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور در راستای ارتقای ساختار تشکیلاتی «مشاوران جوان»بخشنامه ای را صادر کرد که بر اساس آن ، رئیس حوزه مشاوران جوان در نهاد ریاست جمهوری با حکم رئیس جمهور منصوب می شود.

بر اساس این بخشنامه، ساختار سازمانی حوزه مشاوران جوان ریاست جمهوری با پیشنهاد سرپرست نهاد ریاست جمهوری توسط این معاونت تایید و ابلاغ می شود.

همچنین وزارتخانه‌ها، سازمان‌های مستقل زیر نظر رئیس جمهور و استانداری‌ها، یک پست از مجموع پست‌های مشاور خود در تشکیلات مصوب را به عنوان «مشاور جوان» تخصیصی دهند.

بر این اساس ، برای وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مستقل زیر نظر رئیس جمهور در ذیل پست «مشاور جوان» سه پست با عناونی مناسب سازمانی در نظر گرفته می شود.

بر اساس بخشنامه معاون توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور، برای استانداری‌ها در ذیل پست مذکور دو پست با عناوین مناسب سازمانی در نظر گرفته می شود.

فروزنده در پایان این بخشنامه تاکید کرده است که به منظور ایجاد زمینه تشکیلاتی مناسب برای این امر، ضروری است همه دستگاههای مذکور ظرف مدت 2 ماه از ابلاغ این بخشنامه پیشنهاد مربوط را برای ایجاد پست‌های مورد نظر،‌از محل پست‌های موجود تنظیم و به این معاونت اعلام کنند.