زمان : 23 Dey 1389 - 00:48
شناسه : 29265
بازدید : 3947
مصلحي:هدفمندي يارانه‌ها، فتنه‌گران رابه کمابرد مصلحي:هدفمندي يارانه‌ها، فتنه‌گران رابه کمابرد
 
وزير اطلاعات:
اجرای موفق هدفمند کردن یارانه‌ها، فتنه‌گران را به کما فرو برد

یزدفردا "وزیر اطلاعات درباره تلاش فتنه‌گران مبنی بر ایجاد فتنه با آغاز طرح هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: اجرای موفق قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، فتنه‌گران را به کما فرو برده است؛مصلحی وضعیت امنیتی کشور را با توجه به تهدیدات دشمن که همه سرمایه‌گذاری خود را در این زمینه گذاشته است،خوب ارزیابی کرد

وزیر اطلاعات درباره تلاش فتنه‌گران مبنی بر ایجاد فتنه با آغاز طرح هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: اجرای موفق قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، فتنه‌گران را به کما فرو برده است.

به گزارش یزدفردا  به نقل از ایرنا،حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به دستگیری عوامل ترور شهید دکتر علیمحمدی و اینکه آیا این افراد با عوامل ترور شهید شهریاری مرتبط هستند، اظهار داشت این افراد به صورت سلولی کار می‌کردند.

مصلحی درباره تابعیت این افراد گفت که همه آنان ایرانی بودند.

وزیر اطلاعات در پاسخ به خبرنگاری که درباره دستگیری 10 تروریست مرتبط با ترور شهید علیمحمدی سوال می‌کرد، گفت: اینها بیش از 10 نفر بودند.

خبرنگاری درباره اظهارات اخیر رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس مبنی بر اینکه آنان پیش از این هشدارهای لازم را به دستگاه‌های امنیتی درباره ترور دانشمندان داده بودند، اظهار داشت: دستگاه‌های امنیتی با اطلاعاتی متفاوت هستند، یک دستگاه اطلاعاتی کار اطلاعاتی انجام می‌دهد و اطلاع‌رسانی می‌کند، اما دستگاه‌های امنیتی کارشان چیز دیگری است.

وزیر اطلاعات افزود: ما گزارش‌های خود را به دستگاه‌های امنیتی اطلاع‌رسانی کرده بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دستگاه‌های امنیتی در کار خود کوتاهی کرده‌اند، گفت: من چنین چیزی نمی‌گویم.

مصلحی در ارزیابی خود از وضعیت امنیتی کشور تصریح کرد با توجه به تهدیدات دشمن که همه سرمایه‌گذاری خود را در این زمینه گذاشته است، وضعیت امنیتی کشور خوب است.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا در 31 سال گذشته موردی بوده است که موساد به‌طور مستقیم کار تروریستی در کشور انجام داده باشد، اظهار داشت فقط در همین ترورها چنین موردی بوده است.

خبرنگار دیگری درباره زنی که درخواست پناهندگی از ایران داشت و گفته می‌شود که وی جاسوس بوده است از وزیر اطلاعات سوال کرد که مصلحی پاسخ داد: این فرد می‌خواست پناهنده ایران شود و می‌گفت که تحت فشار آمریکایی‌ها قرار دارد اما بررسی‌ها نشان داد که حرف‌هایش صحت ندارد و او را به داخل کشور راه ندادند.

خبرنگاری درباره دستگیری یک جاسوس در مشهد از مصلحی پرسید که وی پاسخ داد: هنوز وقت آن نرسیده است که درباره آن صحبت شود.

به صهیونیست‌ها اطمینان نداریم

خبرنگاری از مصلحی سوال کرد آیا خبر شهادت علیرضا عسکری صحت دارد که مصلحی پاسخ داد: ما هنوز از این موضوع اطلاع نداریم چون به صهیونیست‌ها اطمینانی نداریم.