زمان : 21 Dey 1389 - 01:33
شناسه : 29193
بازدید : 3124
کرمانشاه:سرقت از یک متوفی!!!!! کرمانشاه:سرقت از یک متوفی!!!!!
کرمانشاه:سرقت از یک متوفی!!!!!

یزدفردا سرویس خبر: – دو نفر از كارمندان يكي از بانك هاي شهر كرمانشاه كه با اطلاع از فوت يکي از مشتري هاي بانک، با همکاري يکديگر مبلغ 15 ميليون تومان از حساب فرد متوفي برداشت کرده بودند، دستگير شدند.


به گزارش یزدفردا به نقل از  پليس، سرهنگ " اميدي " رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه در خصوص دستگيري دو کارمند متخلف بانک در شهر کرمانشاه گفت : در پي اخبار واصله مبني بر اينکه يكي از کارکنان بانکي در شهر کرمانشاه با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود اقدام به برداشت مبلغي پول از حساب يکي از مشتري هاي فوت شده بانک نموده است، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي و رايانه اي اين پليس قرار گرفت .


اين مقام مسئول بيان داشت: پس از هماهنگي قضايي ، با همکاري اداره حقوقي و بازرسي بانک مذکور ، اسناد و مدارک مربوط به حساب مشتري فوت شده مورد بررسي قرار گرفت و برداشت مبلغ 15 ميليون و 400 هزار تومان از حساب وي تاييد شد .


وي ادامه داد: با احضار کارمند خاطي و پس از ارائه اسناد و مدارک و شواهد کافي ، وي لب به اعتراف گشود و با قبول بزه انتسابي ، علت اين عمل خود را بدهکاري و نياز شديد مالي اعلام کرد .


سرهنگ ”اميدي“ افزود: در اين رابطه يکي ديگر از کارکنان بانک که با فرد خاطي همکاري کرده و اطلاعات حساب فرد متوفي را در اختيار وي قرار داده بود نيز دستگير و به بزه انتسابي اعتراف کرد .


رييس پليس آگاهي انتظامي استان کرمانشاه تصريح کرد : با استرداد وجوه ياد شده به حساب مشتري ، متهمان نيز با دستور مقام قضايي روانه زندان شدند .