زمان : 03 Mehr 1385 - 07:27
شناسه : 2916
بازدید : 1244
تجمع اعتراض آميز قهوه‌خانه‌داران در مقابل فرمانداري و استانداري يزد تجمع اعتراض آميز قهوه‌خانه‌داران در مقابل فرمانداري و استانداري يزد

تجمع اعتراض آميز اعضاي صنف قهوه‌خانه‌هاي سنتي استان يزد، پس از دستورالعمل حذف قليان از سطح اماكن عمومي، از فرمانداري به سمت استانداري يزد هدايت شد. 

پس از دستورالعمل ارسالي از سوي وزارت بهداشت و پيگيري‌هاي مكرر فرمانداري، مبني بر حذف ارائه قليان در اماكن عمومي و قول‌هاي مساعد فرمانداري جهت حمايت از اعضاي اين صنف، براي جلوگيري از ضرر مالي ارائه دهندگان قليان و گذشت دو ماه همراه با سردرگمي براي اعضاي اين صنف، امروز اين افراد با تجمع در مقابل فرمانداري، خواستار رسيدگي به مشكلاتشان شدند.

فرماندار يزد در اين تجمع با اشاره به اينكه ارائه قليان در اماكن عمومي ممنوع است، اظهار داشت: فرمانداري هيچ مجوزي را براي مهلت دادن جهت تغيير شغل و غيره را ندارد و مرجع استاني پاسخگو است.

گفتني است، پس از تجمع اين افراد در كنار خانواده‌هايشان در مقابل فرمانداري، از سوي فرماندار براي رسيدگي به مشكلات خود به استانداري هدايت شدند.

شايان ذكر است، با تجمع اين افراد در مقابل استانداري و اطلاع از عدم حضور استاندار، از سوي تقوايي، مشاور استاندار روز سه شنبه جهت تشكيل جلسه بررسي مشكلات اعضاي اين صنف تعيين گرديد

منبع:ايسنا

يزدفردا