زمان : 20 Dey 1389 - 19:06
شناسه : 29158
بازدید : 2173
دیدار فرماندار یزد با  خانواده هاي معظم شهدا وايثارگران شاغل در بخش نان دیدار فرماندار یزد با خانواده هاي معظم شهدا وايثارگران شاغل در بخش نان

دیدار فرماندار یزد با  خانواده هاي معظم شهدا وايثارگران شاغل در بخش نان


یزدفردا "سرویس خبر " روابط عمومي" با توجه به فرا رسيدن هفته كيفيت نان وبه منظور تجليل از خانواده هاي معظم شهدا وايثارگران شاغل در بخش نان ، صبح روز پنج شنبه مورخ 18دی ماه 89 عزيزا... سيفي فرماندار يزد به اتفاق بخشدار مركزي و رياست اتحاديه صنف نانوايان يزد از خانواده شهيد معظم راست روشن و فلاح بازديد و تجليل ودلجويي بعمل آورد. او همچنين از زحمالت آنها تقدير وتشكر نمود و هدايايي به رسم ياد بود تقديم داشت.


در اين بازديد سيفي ضمن تقدير از زحمات خانواده هاي شهدا گفت: موجوديت انقلاب اسلامي مديون فداكاريهاي شهدا و خانواده هاي آنهاست.وي عاشورا را درس شهادت و هديه‌اي براي تمام بشريت دانست و افزود: چه آنهايي كه به اسلام اعتقاد دارند و چه تمام انسان‌هاي آزاده دنيا حركت امام حسين (ع) را به گونه‌اي تحليل مي‎كنند كه راه و رسم زندگي را به همه انسان‌ها مي‏آموزد.

وي تصريح كرد: واقعه كربلا اين درس را به ما مي‌دهد چه كساني مي‌توانند خوب زندگي كنند و خوب بميرند و ما اگر به انقلاب و دفاع مقدس هم نگاه كنيم، با تمام وجود درك مي‎كنيم كه زماني توانستيم به عظمت و بزرگي و پيروزي برسيم كه آماده جانفشاني بوده‎ايم و به دنيا دلبستگي نداشتيم.

فرماندار يزد ادامه داد: انقلاب اسلامي كه به رهبري روحانيت و ولي‌فقيه شكل گرفت مولود عاشوراست.

و اگر انقلاب عاشورا نبود انقلاب اسلامي نيز به وجود نمي‌آمد و اظهار داشت: اگر امروز ايران اسلامي از اقتدار بالا در عرصه‌هاي مختلف برخوردار است از بركات فرهنگ عاشورا و ايثار شهدا است.

وي افزود: امروز ملت ايران اسلامي منسجم‌تر از هر زمان ديگري مقتدر و آگاه در برابر تهديدهاي آمريكا ايستادگي مي‌كند. امروز آثاري كه از انقلاب مي‌بينيم در واقع آثار فرهنگ جهاد و شهادت است، فرهنگي كه ريشه در عاشورا و واقعه كربلا دارد و ما بايد نسبت به اين موضوع معرفت عميق پيدا كنيم.


در اين ديدار مادر شهيدان فلاح ضمن تشكر از فرماندار براي اين همنشيني، خاطراتي از عشق و علاقه فرزندانش به خدمت به مردم بيان كرد و گفت: فرزندانم را هميشه سفارش ميكردم كم فروشي نكنيد و آنها هرگز در كارشان كوچكترين مال حرامي وارد نكردند.


شايان ذكر است فرماندار يزد بزودي از تمام خانواده هاي شهداي صنف خباز ديدار خواهد نمود.