زمان : 19 Dey 1389 - 19:57
شناسه : 29115
بازدید : 3524
فرماندار یزد خبرداد :ساخت 200 واحد مسكوني با استفاده از توليدات صنعتي -اگر واحدهاي توليد آجر با مردم همكاري نكنند، توليدات صنعتي جاي آجر را خواهد گرفت فرماندار یزد خبرداد :ساخت 200 واحد مسكوني با استفاده از توليدات صنعتي -اگر واحدهاي توليد آجر با مردم همكاري نكنند، توليدات صنعتي جاي آجر را خواهد گرفت
فرماندار یزد خبرداد :
ساخت 200 واحد مسكوني با استفاده از توليدات صنعتي
-اگر واحدهاي توليد آجر با مردم همكاري نكنند، توليدات صنعتي جاي آجر را خواهد گرفت


یزدفردا "سرویس خبر:روابط عمومی:فرماندار يزد با اشاره به افزايش قيمت آجر بعد از اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها، گفت: اگر واحدهاي توليد آجر در استان با مردم همكاري نكنند توليدات صنعتي جاي آجر را خواهد گرفت.

'عزيزالله سيفي 'روز يكشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: قطعا مردم به سمت استفاده از توليدات صنعتي گرايش پيدا خواهند كرد، آجر گران را نخواهند خريد و از آن استفاده نخواهند كرد.

وي اضافه كرد: به دنبال ورود فناوري جديد براي صنعتي سازي در ساخت و ساز هستيم و هم اينك يك شركت سرمايه گذار براي ساخت 200 واحد مسكوني در يكي از شهرستان هاي استان با استفاده از اين صنعت نوپا اعلام آمادگي كرده است.

فرماندار يزد افزود: همچنين يكي از سرمايه گذاران اعلام كرده كه با استفاده از توليدات صنعتي، مسكن را با نازل ترين قميت خواهد ساخت.

با اعلام قميت جديد آجر بعد از هدفمندسازي يارانه ها واحدهاي صنعتي توليد آجر در استان فعال شدند اما بسياري از واحدهاي سنتي با اين ادعا كه قيمتهاي اعلامي به صرفه نيست از توليد و عرضه آجر امتناع مي كنند.