زمان : 19 Dey 1389 - 19:28
شناسه : 29112
بازدید : 3761
مسئول نمایندگی بازرگانی ابرکوه خبر داد: شروع به فعالیت رسته آرد فروشی در مشاغل مسئول نمایندگی بازرگانی ابرکوه خبر داد: شروع به فعالیت رسته آرد فروشی در مشاغل
مسئول نمایندگی بازرگانی ابرکوه خبر داد: شروع به فعالیت رسته آرد فروشی در مشاغل

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:سید مسعود میرحسینی در گفتگو با یزد فردا،مردم از کیفیت و قیمت نان رضایت دارند

مسئول نمایندگی بازرگانی ابرکوه همچنین از اظهار رضایت مردم از کیفیت و قیمت نان نیز خبر داد.

به گفته میرحسینی، با بررسی های انجام شده و تحلیل نتائج بازرسی های شیفت بازرسی ویژه نان، از رضایت مردم از کیفیت و قیمت نان مطلع شده ایم.

وی همچنین از استقبال متقاضیان جدید احداث واحد های جدید نانوائی، بعد از شروع به اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها در این شهرستان نیز خبر داد

میرحسینی افزایش واحدهای پخت نان را باعث افزایش کیفیت نان و رضایت مندی بیشتر مردم ذکر نمودو افزود" علت این امر ، افزایش رقابت در بین این واحدها به جهت فروش بیشتر خواهد بود.

میرحسینی همچنین از متقاضیان احداث واحدهای نانوائی خواست درخواست های خود را به فرمانداری ابرکوه ارائه نمایند.

وی همچنین از شروع به فعالیت رسته آرد فروشی در مشاغل نیز خبر داد و از علاقه مندان درخواست نمود که با مراجعه به مجامع امور صنفی اقدامات لازم جهت اخذ مجوز را به انجام برسانند.

شایان ذکر است که جمعی از مردم نیز در گفتگو با خبرنگار یزد فردا در ابرکوه، از کیفیت و قیمت نان در بسیاری از نانوائی ها اظهار رضایت نموده اند.

همچنین آنان از عدم وجود پول خرد در نانوائی ها، که باعث پرداخت اضافه قیمت و اجحاف در حق آنان می شود نیز، اظهار گلایه مندی نموده اند.