زمان : 19 Dey 1389 - 00:31
شناسه : 29074
بازدید : 3373
معاون وزیر راه و ترابری:میزان سوخت مورد نیاز هر وسیله برون شهری طبقه‌بندی می‌شود معاون وزیر راه و ترابری:میزان سوخت مورد نیاز هر وسیله برون شهری طبقه‌بندی می‌شود
معاون وزیر راه و ترابری:میزان سوخت مورد نیاز هر وسیله برون شهری طبقه‌بندی می‌شود

معاون وزیر راه و ترابری با اشاره به طرح سازمان بنادر و دریانوردی برای درازمدت، گفت: میزان سهمیه مورد نیاز شناورها، قایق‌های صیادی و لنج‌ها در ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در حال بررسی است.

نماینده وزارت راه در هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: بسته حمایتی درازمدت برای خدمات حمل و نقل ریلی و هوایی در حال تدوین است که به‌زودی توسط ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش یزدفردا  به نقل ازایسنا ،شهریار افندی‌زاده ، با اشاره به اینکه در حال حاضر بسته حمایتی علی‌الحساب برای حمل و نقل ریلی به راه‌آهن داده شده است تا قیمت‌های حمل و نقل در این بخش افزایش نیابد، اظهار کرد: تا پایان سال هیچ افزایش قیمتی در بلیت هواپیما و قطار نخواهیم داشت و هرگونه تغییر نرخ در این دو بخش پس از تصویب دولت در ستاد هدفمندی اعلام خواهد شد.

وی درباره مشکلات تامین سوخت در حمل و نقل دریایی و تجهیزات بندری و عدم تعیین سهمیه سوخت برای این بخش، گفت: مشکل سوخت که اصلا در کشور وجود ندارد؛ گازوئیل لیتری 150 تومان موجود است؛ مساله تعیین میزان سهمیه سوخت است.

معاون وزیر راه و ترابری با اشاره به طرح سازمان بنادر و دریانوردی برای درازمدت، گفت: میزان سهمیه مورد نیاز شناورها، قایق‌های صیادی و لنج‌ها در ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در حال بررسی است.

افندی‌زاده افزود: تامین سوخت این دسته از ناوگان به استانداری‌های استان‌های ساحلی سپرده شده که متناسب با میزان مصرف و نیاز است. برای سازمان بنادر و دریانوردی نیز بسته حمایتی تدوین شده که به‌زودی در ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها مطرح و پس از تصویب در این ستاد، اعلام خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار وزارت راه و ترابری در هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: هم‌اکنون گازوییل لیتری 150 تومان به صورت علی‌الحساب تا پایان دی ماه برای ناوگان برون شهری تامین شده تا پس از بررسی بیشتر در ستاد هدفمندی یارانه‌ها سوخت مناسب به ناوگان داده شود تا کمبودی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه میزان سوخت مورد نیاز هر وسیله برون شهری طبقه‌بندی می‌شود، گفت: به دلیل اینکه بعضی از ناوگان نیازمند سوخت بیشتری هستند میزان سهمیه، در ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در حال بررسی است تا ناوگان با کمبود سوخت مواجه نشوند لذا بر این اساس سوخت برخی از ناوگان زمینی برون‌شهری افزایش خواهد یافت.