زمان : 18 Dey 1389 - 21:04
شناسه : 29056
بازدید : 3578
 همزمان با ايام دهه فجر، كلنگ زني بام تفت انجام مي شود همزمان با ايام دهه فجر، كلنگ زني بام تفت انجام مي شود

 همزمان با ايام دهه فجر، كلنگ زني بام تفت انجام مي شود

یزدفردا "سرویس خبر "سيد حسين جعفري تفتي" روابط عمومي فرمانداري:"در مراسم بازديد فرماندار و جمعي از مسئولان ادارات شهرستان تفت از پروژه بام تفت از كلنگ زني اين پروژه در ايام الله دهه مبارك فجر خبر داده شد.

سيد احمد عبودتيان" و جمعي از مديران ادارات شهرستان عصر روز پنجشنبه با حضور در ارتفاعات تفته كوه از پروژه بام تفت بازديد و در جريان مراحل انجام پروژه قرار گرفت.
فرماندار در جلسه اي كه بدين منظور در محل اين پروژه برگزار شد، گفت: رويكرد اصلي اين شهرستان در سفر سوم رياست جمهوري فرهنگي و گردشگري است كه مي تواند راهگشاي بسياري از مسائل شهرستان باشد.
وي افزود بام تفت قابليت جذب گردشگران را در 8 ماه از سال دارد و از ويژگي هاي مهم آن فاصله اندكش با شهرستان، همچنين دسترسي آسان به راه ريلي و هوايي مي باشد كه يك نمونه كامل در همه زمينه ها و كاربري ها است.


مشاور پروژه نيز در اين مراسم ضمن برشمردن خصوصيات اين طرح گفت: وسعت، ارتفاع و اشراف محل، دعوت كنندگي مخاطب را بالا برده و به ما كمك مي كند تا پيام خود را كه همان منظره زيبا، جذاب و جالب تفت خصوصاً در شب مي باشد به مردم برسانيم.


"محمد رضا رفيعي" افزود: اقليم منطقه بخصوص وجود كوهستان در كوير باعث شده تا در محيطي بدون رقابت بتوانيم منطقه اي در عين مدرن بودن مطابق با موازين اخلاقي ايجاد كنيم. دسترسي آسان از 5 استان مجاور و مركز استان نيز خصوصيت ديگري بود كه وي به آن اشاره كرد. به گفته رفيعي ايجاد اين منطقه گردشگري باعث توسعه شهرستان و استان خواهد شد. وي سبك معماري بناها را تركيبي از بومي، ايراني، اسلامي و صنعتي بيان كرد كه متناسب تا نوع كاربري ساخته خواهد شد.


بام تفت پروژه اي است كه توسط شركت توسعه و عمران تفت و در راستاي معرفي شهرستان به عنوان منطقه نمونه گردشگري با مساحتي بالغ بر 300 هكتار در ارتفاعات تفته كوه اجرا خواهد شد.اين منطقه در كيلومتر 6 جاده تفت به سمت روستاهاي ييلاقي دهبالا و طزرجان قرار دارد و با ارتفاعي بيش از 400 متر مشرف بر محدوده باغ شهر تفت و اطراف مي باشد. 

یزدفردا