زمان : 18 Dey 1389 - 18:01
شناسه : 29041
بازدید : 3169
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از مشارکت 30 درصدی مددجویان و اشتغال آنان در طرح های این نهاد خبر داد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از مشارکت 30 درصدی مددجویان و اشتغال آنان در طرح های این نهاد خبر داد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از مشارکت 30 درصدی مددجویان و اشتغال آنان در طرح های این نهاد خبر داد

یزدفردا "سرویس خبر"روابط عمومی:مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق از مشارکت 30 درصدی مددجویان و اشتغال آنان در طرح های این نهاد خبر داد.

مهندس حمید نصیری همچنین از روند ساخت مسکن مددجویان از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری بازدید کرد.

وی گفت: 24 واحد مسکونی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و 5 واحد مسکونی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان مربوط به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق بوده است که در مجموع ساخت واحدهای مسکونی بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در ادامه بازدید خود از شهرستان بافق از طرح های خودکفایی این شهرستان و همچنین از نزدیک با مددجویان دیدار کرد.

به گفته سید مهدی حسینی رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بافق بیش از 540 طرح خودکفایی در این شهرستان در حال اجراست و تاکنون 930 نفر از مددجویان وام اشتغال دریافت نموده اند.

در پایان این بازدید مهندس نصیری در جلسه ای با کارمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق با تبیین سیاست های کلی نظام و سیاستهای اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) به سئوالات آنها پاسخ داد.

یزدفردا