زمان : 18 Dey 1389 - 16:19
شناسه : 29037
بازدید : 3395
استاندار يزد در بازديد از سازمان تعاون روستايي استان: مديران عامل جوان و هيات مديره ي باتجربه؛ ضامن پيشرفت شركت هاي تعاوني روستايي استاندار يزد در بازديد از سازمان تعاون روستايي استان: مديران عامل جوان و هيات مديره ي باتجربه؛ ضامن پيشرفت شركت هاي تعاوني روستايي
استاندار يزد در بازديد از سازمان تعاون روستايي استان:
مديران عامل جوان و هيات مديره ي باتجربه؛ ضامن پيشرفت شركت هاي تعاوني روستايي

یزدفردا"سرویس خبر "روابط عمومی:استاندار يزد در جريان بازديد سرزده از سازمان تعاون روستائی استان يزد از نزديک در جريان فعاليتها، مسائل و مشکلات اين سازمان قرار گرفت.

"محمد رضا فلاح زاده " روز دوشنبه در جريان اين بازديد، از بخشهای مختلف سازمان تعاون روستائی استان بازديد كرد و ساعاتي را با مدير، معاون، رؤساي ادارات ستادي و كاركنان اين سازمان به بحث و گفتگو نشست.

فلاح زاده ضمن تقدير از خدمات و فعاليتهای صورت گرفته در اين سازمان، جوانگرائی را اصل مهم در انتخاب مديران عامل شركت هاي تعاون روستايي دانست و استفاده از تجربيات هيات مديره ي باتجربه را ضامن پيشرفت شركت عنوان كرد.

وي با تاكيد بر اهميت وجود صنايع تبديلی در بخشهای مختلف به ويژه بخش کشاورزی، ايجاد واحدهاي جديد و تقويت واحدهاي موجود را خواستار شد و حمايت همه جانبه ي مديريت ارشد استان را از اين امر اعلام كرد.

استاندار در اين زمينه با اشاره به ضرورت ايجاد سردخانه هايي با حجم بالا در استان يزد، از قرار گرفتن موضوع ساخت سردخانه 2 هزارتني يزد در اولويت هاي كاري خبر داد.

فرماندار ابركوه، رئيس سازمان مسكن و شهرسازي و مدير صندوق مهر امام رضا(ع) از جمله مديراني بودند كه در اين جلسه طي تماس تلفني، با دستور استاندار، در جهت رفع موانع پيش روي تشكل هاي تعاوني روستايي و كشاورزي، مامور به تعامل بيش از پيش با سازمان تعاون روستايي استان شدند.

تامين زمين مناسب جهت احداث كارخانه يخ ابركوه، تسريع در روند اتمام ساخت سيلوي 50 هزار تني ابركوه و افزايش سهميه جو يارانه دار استان جهت توليد خوراك دام از ديگر مباحث مطرح شده در اين نشست بود.

در ابتدای اين ديدار، مدير سازمان تعاون روستائی استان يزد، با برشمردن پتانسيل ها و توانمنديهای اين سازمان، گزارش فعاليت هاي صورت گرفته را ارائه و برنامه های در دست اقدام و موانع پيشبرد آن را تشريح كرد.

محمد حسين مرشدی در بخشی از سخنان خود، تامين اعتبار و زمين مناسب جهت احداث بازارچه هاي عرضه مستقيم محصولات كشاورزي و توليدات دامي در سطح استان و نيز افزايش سطح تسهيلات برای تامين نقدينگي مورد نياز تشكل هاي تعاوني روستائی را خواستار شد.

معاون امور عمرانی، مشاورعالی و مدير کل حوزه استاندار در بازديد از سازمان تعاون روستايي، استاندار يزد را همراهی کردند.

سازمان تعاون روستايي طبق اساسنامه وظيفه ي هدايت، حمايت و نظارت بر تشكل هاي تعاوني روستايي و كشاورزي را بر عهده دارد.

یزدفردا