زمان : 18 Dey 1389 - 00:46
شناسه : 29024
بازدید : 1957
قائم‌مقام وزير نيرو: تولید برق کشور 33 درصد افزایش یافته است قائم‌مقام وزير نيرو: تولید برق کشور 33 درصد افزایش یافته است
قائم‌مقام وزير نيرو:
تولید برق کشور 33 درصد افزایش یافته است

یزدفردا "سرویس خبر:دولت:از ابتدای دولت نهم تاکنون 33 درصد به تولید برق در کشور افزوده شده است و سدهای کشور از 68 به 106 سد رسیده است.

قائم‌مقام وزیر نیرو گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون 33 درصد به تولید برق در کشور افزوده شده و سدهای کشور از 68 به 106 سد افزایش یافته است.

به گزارش  فارس ‌علی ذبیحی ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در کرمان اظهار داشت: از ابتدای دولت نهم تاکنون 33 درصد به تولید برق در کشور افزوده شده است و سدهای کشور از 68 به 106 سد رسیده است.وی بیان داشت: با توجه به افزایش ظرفیت سدها و منابع آبی کشور اگر این امر صورت نمی‌گرفت، با وجود کم آبی‌های موجود در کشور وضعیت تامین آب چگونه بود.

ذبیحی تصریح کرد: هدفمند کردن یارانه‌ها یکی از طرح‌های اقتصادی بزرگ در کشور است که می‌توان به عنوان انقلاب اقتصادی از آن نام برد.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های منابع در کشور باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از منابع بهترین بهره‌وری را داشته باشیم و این امر با هدفمند کردن یارانه‌ها امکانپذیر است.ذبیحی با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب با عنوان دهه توسعه و عدالت توسط رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت اجرای عدالت و استفاده متعادل از منابع خدادادی است که با اجرایی شدن قانون هدفمند کردن یارانه‌ها رضایتمندی اقشار مختلف جامعه ایجاد شود.قائم‌مقام وزیر نیرو با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در مباحث مختلف، سیاسی، اقتصادی، علم و فناوری و... بیان داشت: با این پیشرفت‌ها به بسیاری از چشم‌اندازهای مورد نظر رسیده‌ایم.

ذبیحی اظهار داشت: با وجود محدودیت‌هایی که در منابع کشوری داریم، اما ظرفیت‌های علمی و انسانی اگر به درستی برنامه‌ریزی شوند، به راحتی می‌توان کشور را در ترازهای اول منطقه‌ای و جهانی رساند.وی افزود: باید حداکثر استفاده را از ظرفیت‌های موجود ببریم و همه مردم از ثروت ملی بهره‌مند شوند.ذبیحی تصریح کرد: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و ارزش‌گذاری واقعی قیمت‌ها مردم در کنار این قیمت‌ها زندگی خود را اداره می‌کنند.وی خاطرنشان کرد: ارزش‌گذاری کالاها و قیمت‌ها زمینه را برای فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در کشور فراهم می‌شود.