زمان : 18 Dey 1389 - 00:44
شناسه : 29023
بازدید : 5404
دبير شوراي اطلاع رساني دولت تاکيد کرد:  رصد مشکلات مردم، مهمترین مسوولیت روابط عمومی هاست-در اطلاع رسانی نیاز به اغراق نیست دبير شوراي اطلاع رساني دولت تاکيد کرد: رصد مشکلات مردم، مهمترین مسوولیت روابط عمومی هاست-در اطلاع رسانی نیاز به اغراق نیست
دبير شوراي اطلاع رساني دولت تاکيد کرد:  رصد مشکلات مردم، مهمترین مسوولیت روابط عمومی هاست-در اطلاع رسانی نیاز به اغراق نیست

یزدفردا "محمدحسن صالحی مرام که در حاشیه سفر هیئت دولت به سمنان، در جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی این استان سخن می گفت، تصریح کرد: ارتقا سطح رضایتمندی مردم، افزایش اعتماد عمومی به نظام و دولت را در پی دارد.


دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، مهمترین مسوولیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی را، رصد مسائل و مشکلات مردم دانست و خطاب به مدیران روابط عمومی ها گفت: مشکلات مردم را قبل از آنکه به خواسته ای متراکم تبدیل شود ، به مرکز منتقل کنید.

به گزارش یزدفردا ، محمدحسن صالحی مرام که عصر سه شنبه در حاشیه سفر هیئت دولت به سمنان در جلسه مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی این استان سخن می گفت، تصریح کرد: ارتقا سطح رضایتمندی مردم، افزایش اعتماد عمومی به نظام و دولت را در پی دارد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور با اشاره به خدمات و فعالیت های گسترده، کم نظیر و شجاعانه دولت در سالهای اخیر گفت: در اطلاع رسانی نیاز به اغراق نیست، اگر فقط همان کارهای انجام شده، منعکس شود، کاری بزرگ صورت گرفته است.

وی یکی از دلایل ناکامی روابط عمومی ها را در ایفای نقش خود ، نبود تعریف و شناخت درست از جایگاه این بخش تاثیر گذار در دستگاه های اجرایی ارزیابی کرد و افزود: اگر بر عهده من بود ؛ می گفتم انتصاب هر مدیر در دستگاه دولتی باید منوط به تجربه و مدیریت در بخش روابط عمومی ها باشد تا همه نقاط ضعف و قوت را شناخته و هم مجرای شنیدن انتقادات را شناسایی کند.

صالحی مرام فقدان ساختار و تشکیلات اداری و نبود نیروی انسانی متخصص و بودجه را از دیگر مشکلات روابط عمومی ها برشمرد و با اشاره به اقدامهای انجام گرفته برای ارتقاء جایگاه آن خاطر نشان کرد: بزودی با تصویب نهایی ساختار جدید روابط عمومی ها در هیئت دولت ، اجرای آن از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته در صدد فراهم کردن امکان آموزش حین خدمت و تخصیص بودجه لازم برای روابط عمومی دستگاه های اجرایی هستیم.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با انتقاد از برخی تنگ نظری ها درباره کار روابط عمومی ها، اجرای فعالیت های خلاقانه را در اطلاع رسانی یک ضرورت خواند و خطاب به مدیران روابط عمومی ها گفت: از هم افزایی توان روابط عمومی ها در دستگاه های مختلف غافل نشوید.

صالحی مرام با اشاره به اینکه هجمه و فشار ناجوانمردانه علیه دولت بسیار زیاد است، افزود: عده ای که کمترین اعتقادی به ارزشهای نظام ندارند، در صددند زحمات دولت را کم ارزش جلوه داده و شیرینی آن را به کام مردم تلخ کنند، اما ملت ایران با شناخت صحیح از خادمین خود، تلاش های آنان را بی اثر کرده اند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها را اقدام شجاعانه دولت دهم خواند که اجرای آن از سال 67 تاکنون بر زمین مانده بود.

وی گفت: این انقلاب بزرگ اقتصادی در حالی اجرا می شود که شرایط کشور به لحاظ سختگیری دشمنان، در مرحله ای سخت تر از گذشته قراردارد اما فرزند شایسته ملت شجاعانه پای در این میدان نهاده است.

صالحی مرام با تشریح اقدامهای بزرگ دولت در بخش مسکن، مهار تورم، افزایش ساخت بزرگراه ها ، رشد ترانزیت کشور، افتتاح ده ها طرح پتروشیمی ، خود کفایی در تولید بنزین و بسیاری طرح های دیگر خاطر نشان کرد: این اقدامها در حالی صورت گرفت که قدرت های استکباری چندین تحریم علیه ملت ایران اعمال کردند که هر کدام از آنها می توانست یک دولت را به زانو درآورد.

یزدفردا