زمان : 17 Dey 1389 - 15:18
شناسه : 29008
بازدید : 2866
مدیر کل صنایع و معادن استان یزد با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، واحدهای صنعتی نیز به سمت تولید محصولات پربازده و کم مصرف خواهند شتافت مدیر کل صنایع و معادن استان یزد با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، واحدهای صنعتی نیز به سمت تولید محصولات پربازده و کم مصرف خواهند شتافت
مدیر کل صنایع و معادن استان یزد
با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، واحدهای صنعتی نیز به سمت تولید محصولات پربازده و کم مصرف خواهند شتافت

یزدفردا "سرویس خبر "هدفمندکردن یارانه ها " ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:محمد مهدی زارع در گفتگو با خبرنگار ما، اجرای قانون هدفمند شدن یارانه ها جهت صنایع را، بسیار مفید ارزیابی نمود.

مدیر کل صنایع و معادن استان یزد خاطرنشان ساخت که در اجرای این قانون، صرفه جوئی های صورت گرفته دربخش های مختلف انرژی، مانند آب ، برق و گاز دربخش مصارف خانگی یا کشاورزی، می تواند در اختیار بخش صنعت قرار گیرد.

وی با بیان این مطلب که 3000 واحد صنعتی در سطح استان یزد تنها 3 درصد آب استان را به مصرف می رسانند، اظهار امیدواری نمود که با این صرفه جوئی ها و در اختیار قرار گرفتن این انرژی ها در خدمت صنعت فعالیت بیشتر صنایع در استان را شاهد باشیم.

به گفته زارع ،با اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، واحدهای صنعتی نیز به سمت تولید محصولات پربازده و کم مصرف خواهند شتافت و همچنین افزایش قدرت تولید کنندگان، در تولید محصولاتی با کیفیت بهتر در مقایسه با محصولات مشابه خارجی را، به دنبال خواهد داشت .

وی یادآور شد که با اجرای این قانون، فرصت خوبی نیز جهت مصرف کنندگان برای دسترسی به کالاهای مناسب تر و با کیفیت تر فراهم خواهد آمد.

زارع افزود:جهت حمایت از صنعت در بخش سوخت، بسته های حمایتی خوبی پیش بینی شده است .

وی از خط اعتبار انرژی و خط اعتبارتکمیل و نوسازی خط تولید، به عنوان برخی از این حمایت ها نام برد که، تولید کنندگان می توانند با روال های مشخص شده و یا وارد شدن به سایت سازمان صنایع و معادن، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گفته زارع،دولت جهت واحدهای صنعتی که مایل به حرکت به سمت بهره وری و بازنگری در فرایند تولید باشند، تسهیلات خوبی پیش بینی نموده است.