زمان : 31 Shahrivar 1385 - 08:18
شناسه : 2892
بازدید : 2234
حميد رضا كارگر: تعريف اعتماد ملي از شوراي هماهنگي اصلاح طلبان يزد، حميد رضا كارگر: تعريف اعتماد ملي از شوراي هماهنگي اصلاح طلبان يزد،

رييس شواري مركزي حزب اعتماد ملي يزد گفت: با ديگر احزاب اصلاح طلب تفاهم داريم ولي ائتلاف نمي كنيم.

حميدرضا كارگر اظهار داشت: كلمه شوراي هماهنگي اصلاح طلبان همانند بسياري از شوراهاي هماهنگي، تعريف مشخص دارد و استنباط ما در استان از اين شورا، پيشبرد اهداف اصلاحات به صورت عام و همچنين نزديك كردن ديدگاه‌ها و تفكرات در مواضع مختلف است كه بايد از حيثيت وكيان اصلاحات دفاع شود.

وي تصريح كرد: تعريف اعتماد ملي از شوراي هماهنگي اصلاح طلبان يزد، شورايي هست تا بتواند احزاب همفكر اصلاح طلب را به همديگر نزديك كند، در غير اينصورت اسم آن به شوراي ائتلاف اصلاح طلبان تغيير پيدا مي كرد.

كارگر خاطر نشان كرد: اگر شوراي هماهنگي بتواند ديدگاه‌هاي احزاب اصلاح طلب را به قدري به هم نزديك كرده و سوء تفاهم‌هاي گذشته برطرف شود و از طرفي يك پايه‌ريزي محكم و تشكيلاتي، ايجاد شده و نيروهاي همفكر بتوانند آينده سياسي استان را ترسيم كنند،مي‌توان به ايجاد يك سيستم مشاركتي اميد داشت.

وي در خصوص ائتلاف اعتماد ملي با ديگر احزاب اصلاح‌طلب براي انتشار يك ليست مشترك انتخاباتي، تاكيد كرد: به طور صد در صد، امكان نزديكي را رد نمي‌كنم، ولي با توجه به دلايل دبير كل حزب اعتماد ملي و تجربه‌هاي گذشته و اينكه درانتخابات گذشته، لزوم ائتلاف از زمان حال به مراتب بيشتر بود و بعضي از همين دوستان، ائتلاف را نپذيرفتند و متاسفانه برخي هم درصدد تخريب چهره‌هاي ا صلاح‌طلب برآمدند، اولويت وارد شدن با تابلو حزب اعتماد ملي است.

كارگر ادامه داد: احساس مي‌كنيم، جامعه را هميشه در التهاب انتخابات نگه داشتن و فراموش كردن فعاليت جدي سياسي تبعات بدي دارد و هميشه تا فرصتي پيش مي‌آيد، بدون كار تشكيلاتي مناسب، وارد صحنه انتخابات مي‌شويم.

رييس شواري مركزي حزب اعتماد ملي يزد در پايان تاكيد كرد: ليست انتخاباتي مجلس خبرگان اعتماد ملي، با ديگر اصلاح‌طالبان يزدي بسيار نزديك است و از سوي ديگر با توجه به ملاقاتي كه با دكتر محقق‌داماد داشته‌ايم و رايزني‌هايي كه با ايشان صورت گرفته و البته، ايشان هم رد نكردند، مي توان به كانديداي مشترك اصلاح طلبان در انتخابات مجلس خبرگان اميدوار بود

منبع"ايسنا

           يزدفردا