زمان : 09 Dey 1389 - 02:16
شناسه : 28753
بازدید : 2985
بابایی معاون استاندار یزد خبر داد؛ برگزاری همایش سرمایه گزاری ایرانیان مقیم خارج از کشور در سال آینده در یزد بابایی معاون استاندار یزد خبر داد؛ برگزاری همایش سرمایه گزاری ایرانیان مقیم خارج از کشور در سال آینده در یزد

بابایی معاون استاندار یزد خبر داد؛

برگزاری همایش سرمایه گزاری ایرانیان مقیم خارج از کشور در سال آینده در یزد

یزدفردا :سرویس خبر"روابط عمومی:معاون برنامه ریزی استاندار یزد از برگزاری همایش سرمایه گزاری ایرانیان مقیم خارج از کشور در سال آینده در استان یزد خبر داد.

"محمد رضا بابائی" روز سه شنبه در جلسه ستاد سرمایه گزاری استان که در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری یزد برگزار شد، با اشاره به برگزاری اینگونه همایشها در استانهایی همچون فارس و خوزستان، استفاده از تجربیات سایر استانها در این زمینه را موجب ارتقاء کیفیت برگزاری این همایش در یزد دانست.

وی گفت: هسته مرکزی برگزاری این همایش را دستگاه های عضو ستاد سرمایه گزاری استان تشکیل می دهند.

بابائی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان ساخت: فرصتهای سرمایه گزاری، حوزه هائی فراتر از بخش صنعت و از جمله حوزه خدمات و گردشگری را شامل می شود.

معاون برنامه ریزی استاندار یزد همچنین بر ضرورت تسریع در بازنگری و تصحیح کتاب سرمایه گزاری استان و در نظر گرفتن مواردی همچون زیرساختهای موجود، توانمندیها و فرصتهای سرمایه گزاری در یزد تاکید کرد.

در این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نطر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.