زمان : 07 Dey 1389 - 22:01
شناسه : 28712
بازدید : 4254
در خاتم : همزمان با سالروز تشكيل نهضت سواد آموزي دیدار فرمانداربا پرسنل و آموزشياران نهضت در خاتم : همزمان با سالروز تشكيل نهضت سواد آموزي دیدار فرمانداربا پرسنل و آموزشياران نهضت

در خاتم : همزمان با سالروز تشكيل نهضت سواد آموزي دیدار فرمانداربا پرسنل و آموزشياران نهضت


یزدفردا "به مناسبت سالروز تشكيل نهضت سواد آموزي فرماندار خاتم با پرسنل و آموزشياران نهضت سواد آموزي شهرستان ديدار كرد


به گزارش سرویس خبر:دولت"روابط عمومی فرمانداري خاتم :"سيد ناصر امامي" فرماندارشهرستان خاتم در اين مراسم تصريح كرد نهضت سواد آموزي حركت ارزشمندي بود كه به فرمان امام خميني ( ره ) پايه گذاري شد و مردم و افرادي كه از نعمت سواد محروم بودند در كلاسها ي نهضت سواد آموزي به فراگيري خواندن و نوشتن مشغول شدند و امروز شهرستان خاتم مفتخر است بگويد كه بيش از 97درصد مردم باسواد بوده وانشاا... در سال آينده شاهد برگزاري جشن شكرگزاري باسوادي در اين منطقه خواهيم بود .


امامي در ادامه افزود علاوه بر آموزش پرداختن به مسائل فرهنگي و ارتقاء سطح فرهنگ مردم مناطق محروم نيز از جمله خدمات ديگر نهضت سواد آموزي بوده است كه اين نهاد به خوبي درارائه فرهنگ و بينش اسلامي به سواد آموزان عمل نموده است .


وي خاطرنشان بحث استخدام آموزشياران مورد تاكيد وزير محترم آموزش و پرورش و مقامات استان به ويژه استاندار محترم بوده و در حال پيگيريست.


فرماندار در ادامه با اشاره به اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها تصريح كرد خوشبختانه عليرغم تبليغات وسيع و سوء دشمنان ، باهمكاري بسيار خوب مردم اين قانون به خوبي و بدون هيچگونه مشكلي در حال اجراست و مردم از اجراي اين قانون استقبال خوبي دارند چون به خوبي مي دانند كه اين قانون به نفع مردم و بخصوص به نفع مناطق محروم خواهد بود .


در ادامه آذره مسئول نهضت سواد آموزي شهرستان نيز ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده تصريح كرد كار آمار گيري افراد بي سواد در روستاها و شهرهاي هرات و مروست انجام و بزودي آمار دقيق بي سوادان شناسائي خواهد شد و انشا ا... در سال آينده شاهد برگزاري جشن باسوادي در شهرستان خواهيم بود و مشكلي كه تمامي آموزشياران با آن مواجه اند بحث امنيت شغلي اين عزيزان مي باشد كه اينجانب از فرماندار محترم مي خواهم در اين خصوص پي گيري نمايند

یزدفردا