زمان : 07 Dey 1389 - 20:57
شناسه : 28710
بازدید : 3656
مدیر عامل خانه سینما: جاهایی مرتکب دروغ‌گویی شویم و فکر کنیم این کار به مصلحت نظام و کلیت کشور است مدیر عامل خانه سینما: جاهایی مرتکب دروغ‌گویی شویم و فکر کنیم این کار به مصلحت نظام و کلیت کشور است
مدیر عامل خانه سینما:
جاهایی مرتکب دروغ‌گویی شویم و فکر کنیم این کار به مصلحت نظام و کلیت کشور است


یزدفردا "محمدمهدی عسگرپور اعتقاد دارد سر کار گذاشتن و خودآزاری و دیگرآزاری جزو آفت جامعه ما شده و ضریب افزایشی هم به خود گرفته است.

به گزارش سرویس خبر "خبرآنلاین، مدیر عامل خانه سینما  درمورد رفتارهای احساسی معاونت سینمایی، گفت: «نگرانی من این است که در پاسخ به رفتاری که شما اسم آن را رفتار احساسی گذاشتید،‌ من هم دچار رفتار احساسی متقابل شوم و جوابی مشابه از سر احساس بدهم.»

او افزود: «رفتار امروز ما در حوزه صنفی و مسئولان سینمایی در حوزه دولت از سابقه خودش مدد گرفته و نمی‌توانیم بگوییم از تجارب پیشین استفاده نکرده است. در کشور ما به لحاظ بدآموزی از رفتار پیشینیان خیلی خوب عمل شده است. بارها به این نقطه ضعف اشاره می‌شود که چرا تجارب در حوزه مدیریت به نسل بعد منتقل نمی‌شود، اما به نظر من اتفاقاً بخش منفی خیلی خوب منتقل می‌شود، برعکس تجارب خوب درست منتقل نمی‌شود.» 

محمدمهدی عسگرپور ادامه داد: «سر کار گذاشتن و خودآزاری و دیگرآزاری که جزو آفت جامعه ما شده، همین طور ادامه پیدا کرده و متاسفانه ضریب افزایشی هم به خود گرفته است. رفتارهای ما برگرفته از یک پیشینه است. ریشه‌های رفتار امروز من را می‌توانید در رفتارهای قبلی و نوع فیلمسازی من و مواردی از این دست ببینید.

همین طور رفتار دیگران را، اما معضل جدید‌تری در مقاطع اخیر به وجود آمده و تعادل روحی روانی را نه فقط از ما بلکه به طور کلی از جامعه‌مان گرفته است. ما در شرایطی به سر می‌بریم که باید امیدوار باشیم بعد از این سختی آسانی داشته باشیم.

به هم خوردن تعادل روحی این نگرانی را به وجود می‌آورد که برخی رفتارهای حتی به دور از آموزه‌های دینی‌مان انجام دهیم. حتی جاهایی مرتکب دروغ‌گویی شویم و فکر کنیم این کار به مصلحت نظام و کلیت کشور است.»