زمان : 07 Dey 1389 - 00:29
شناسه : 28700
بازدید : 4011
رسالت دوم هر اداره و مسئولان آن بعد از انجام كارها، اطلاع رساني مطلوب درمورد فعاليت هاي آن اداره است رسالت دوم هر اداره و مسئولان آن بعد از انجام كارها، اطلاع رساني مطلوب درمورد فعاليت هاي آن اداره است

رسالت دوم هر اداره و مسئولان آن بعد از انجام كارها، اطلاع رساني مطلوب درمورد فعاليت هاي آن اداره است


تفت  "سيد حسين جعفري تفتي خبرنگاریزدفردا :مدير شركت برق شهرستان تفت در سومين نشست مشترك اعضاي هيات رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي ها و خبرنگاران شهرستان تفت با مسئولان ادارات كه به ميزباني اين شركت برگزار شد گفت: رسالت دوم هر اداره و مسئولان آن بعد از انجام كارها اطلاع رساني مطلوب در مورد فعاليتهاي آن اداره است و مردم بايد از عملكردهاي مسئولان شهرستان خود با خبر باشند كه اين كار وظيفه روابط عمومي هر اداره است.


"امير ابويي" در اين نشست گفت: روابط عمومي فرمانداري به نوعي قله و شاخص مجموعه روابط عمومي ادارات شهرستان است و با اين نشستهاي دوره اي نشان داد كه اگر ميدان داده شود مرد عمل خواهد بود. امير ابويي افزود: اميدواريم در سال همت مضاعف و كار مضاعف اين نشستها سرلوحه فرهنگ خبررساني و اطلاع رساني بيشتر مجموعه ادارات شود.

وي همچنين به طرح هدفمندي يارانه ها و فرهنگ صرفه جويي اشاره كرد و گفت: در اين دو مقوله نيز وظيفه روابط عمومي هاست كه مردم را توجيه نمايند

ابويي از مسئولان بالاتر خواست داشتن روابط عمومي مستقل را بعنوان يك تكليف براي مسئولان شهرستان قرار دهند تا آنها نيز به اين مقوله رسيدگي نموده و اهميت بيشتري قائل شوند چرا كه آگاهي و توانايي مردم در هر زمينه اي بستگي به توانايي، آگاهي و بصيرت روابط عمومي هاي ادارات دارد كه چگونه و با چه شگردي آمار و فعاليتهاي مربوط به اداره خود را منعكس نمايند.

مديريت برق تفت با تحت پوشش قرار دادن مجموعه شهر تفت و دهستان هاي پيشكوه، شيركوه، علي آباد، نصرآباد و دهشير مجموعا 226 هزار و 798 مشترك و انشعاب دارد.

به گفته ابويي، تفت رتبه چهارم استان را از نظر مصرف خانگي در اختيار دارد. وي گفت: شهرستان تفت اولين شهرستان استان است كه هيچ روستاي بالاي دو خانوار بدون برق ندارد. به گفته وي در حال حاضر و با برنامه ريزي انجام شده عليرغم كمبود بودجه، مدت زمان نصب انشعاب شهرستان كمتر از 3 روز براي مشتركين عادي و براي مشتركين سنگين كمتر از 10 روز است.

امير ابويي با اشاره به بحث مديريت مصرف و هدفمندي يارانه ها و لزوم صرفه جويي از مردم شهرستان تفت در اين زمينه تقدير كرد و اظهار داشت: در سال گذشته و نيمه اول امسال عليرغم اينكه تعداد مشتركين جديد 15 درصد رشد دشته اما رشد بار برق منفي بوده به طوريكه پيك بار در سال گذشته 1/29 مگاوات و در سالجاري 8/26 بوده و اين يعني اينكه مردم شهرستان حدود 20 درصد صرفه جويي داشته اند و اين نتيجه فرهنگ سازي و مديريت مصرف است.

وي با بيان اينكه تفت، كمترين درصد برق غيرمجاز را در استان داراست گفت: اين به تعهد و تدين مردم تفت بر مي گردد. ابويي ادامه داد: هزينه انشعاب مددجويان كميته امداد و بهزيستي صددرصد رايگان است و انشعاب برق ايثارگران هم با 50 درصد تخفيف انجام مي شود. وي اضافه كرد: به ازاي هر مشترك با شرايط سخت پراكندگي شهرستان 10/19 كيلومتر شبكه فشار ضعيف تعريف شده در حاليكه اين رقم در استان 9/13 كيلومتر است.

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان تفت هم در اين نشست از زحمات مدير و مسئول روابط عمومي شركت برق به واسطه همكاري خوب و شايسته و تعاملي كه با روابط عمومي دارند تقدير و تشكر نمود.

\"علي احمديان\" به هفته پژوهش اشاره و ضرورت تحقيق و پژوهش در روابط عمومي را يادآور شد و افزود: تحقيق و پژوهش از اركان اصلي روابط عمومي است و روابط عمومي ها بايد برنامه ها ي خود را با محوريت پژوهش انجام دهند. وي نقش روابط عمومي را در تبيين و تاثير اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها يادآور و خواستار تشكيل تيم اطلاع رساني روابط عمومي در بخش هاي مختلف قانون هدفمندي يارانه ها در شهرستان شد.

مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت همچنين به برنامه ها و اهداف شوراي هماهنگي روابط عمومي ها اشاره و خواستار همكاري مسئولان ادارات با روابط عمومي ها در ارتقاي جايگاه روابط عمومي شهرستان شد.