زمان : 06 Dey 1389 - 17:48
شناسه : 28682
بازدید : 1722
فرمانداریزد :برخورد قاطع را حق مرد است ،همه مسئولین باید بسیج شوند فرمانداریزد :برخورد قاطع را حق مرد است ،همه مسئولین باید بسیج شوند

فرمانداریزد :برخورد قاطع را حق مرد است ،همه مسئولین باید بسیج شوند

یزدفردا"سرویس خبر دولت: هدفمندگردن یارانه ها :عزیزا... سیفی فرماندار یزد در جلسه ستاد تعزيرات شهرستان گفت پیشگیری و شناسایی تخلفات اقتصادی را در کنترل قیمتها و پیشبرد مناسب سیاستهای دولت در طرح مذکور بسیار مهم ارزیابی نمود.

 سیفی برخورد قاطع را حق مردم دانست و گفت همه مسئولین باید بسیج شوند تا کسی نتواند در حوزه مدیریت آنها از شرایط سوء استفاده کند.

وی با اشاره به مدیریت بسیار خوب طرح توسط دولت در مدت زمان حساس گذشته , عنوان کرد اگر تمام مردم دست به دست هم دهند و مراجع مربوطه را از تخلفاتی که اتفاق می افتد مطلع نمایند, کار دولت در کنترل و تثبیت قیمتها و حتی کاهش قیمتها در بعضی خدمات را بسیار ساده میکنند. به هرحال نفع اصلی را در این طرح مردم میبرند و هر تخلفی که صورت بگیرد مستقیما به خود آنها ضربه میزند.

سیفی اعلام کرد فرمانداری یزد آمادگی کامل دارد تا شکایات مردمی درخصوص تخلفات صورت گرفته را دریافت و با قاطعیت پیگیری نماید. وی همچنین گفت در برخورد با متخلفان اقتصادی برای هیچ کس حاشیه امن قائل نیستیم.


فرماندار یزد در پایان اظهار داشت با توجه به اهمیت موضوع و شدت تبلیغات شبکه ها و سایت های معاند نظام این قول را به مردم یزد میدهیم که از تمام قدرت قانونی و حقوقی خود برای مقابله با متخلفان در اجرای هرچه بهتر این طرح عظیم استفاده نماییم.

یزدفردا