زمان : 06 Dey 1389 - 03:06
شناسه : 28679
بازدید : 3255
معاون وزير نيرو :  مصرف آب در کشور 5 درصد کاهش یافت معاون وزير نيرو : مصرف آب در کشور 5 درصد کاهش یافت

معاون وزير نيرو :

مصرف آب در کشور 5 درصد کاهش یافت

معاون وزیر نیرو :مصرف آب پس از اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها تا پایان هفته گذشته 5 درصد کاهش داشته است، اما پیش بینی می شود که روند کاهشی مصرف آب در روزهای آینده بیش از این عدد شود

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت:مصرف آب در کشور پس از اجرای هدفمندی یارانه ها و در هفته اول بطور متوسط در تمام استان های کشور 5 در صد کاهش داشت.

به گزارش یزدفردا  به نقل از فارس، محمدرضا عطارزاده، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ،اظهار داشت: مصرف آب پس از اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها تا پایان هفته گذشته 5 درصد کاهش داشته است، اما پیش بینی می شود که روند کاهشی مصرف آب در روزهای آینده بیش از این عدد شود.

وی ادامه داد:هنوز مشترکان آب بطور کامل از چگونگی صرفه جویی آب مطلع نیستند بنابراین در آیند نزدیک این وضعیت بهبود پیدا خواهد کرد.

ضریب اصلاح قیمت آب این هفته نهایی می‌شود

عطارزاده در پاسخ به این سوال که شرکت های آبفا اعلام می کنند تعرفه های آب هنوز به آنها از سوی وزارت نیرو ابلاغ نشده خاطر نشان کرد:بحث ضریب تعدیل تعرفه ها بر اساس هر شهر تا پایان هفته جاری نهایی و به شرکت های آب و فاضلاب نیز تا پایان هفته جاری ابلاغ می شود.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت:تلاش می شود تا با ارائه راهنما به مشترکان آنها را در جریان ریز تمام تعرفه ها قرار دهند تا آنها به راحتی بتوانند مصرف آب خود را مدیریت کنند.