زمان : 06 Dey 1389 - 02:58
شناسه : 28676
بازدید : 2887
استاندار یزد تاکید کرد؛برگزاری هر چه باشکوهتر سالگرد حماسه 9 دی استاندار یزد تاکید کرد؛برگزاری هر چه باشکوهتر سالگرد حماسه 9 دی

استاندار یزد تاکید کرد؛برگزاری هر چه باشکوهتر سالگرد حماسه 9 دی

استاندار یزد بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سالگرد حماسه ملت ولایتمدار ایران اسلامی در نهم دیماه 88 تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا فلاح زاده" روز یکشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت 9 دی، از برگزاری مراسمی با حضور آحاد مردم یزد در مرکز تربیت معلم شهید پاکنژاد خبر داد.

وی افزود: حماسه نهم دی ، نماد حمایت مردم ولایتمدار و آگاه از ولایت فقیه بوده است که باآن تو دهنی محکمی به دشمنان زده شد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، مشارکت ائمه جماعات، دانشگاه ها و آموزش و پرورش در تبیین ابعاد حماسه به یاد ماندنی 9 دی را خواستار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد نیز در این مراسم گفت: در 9 دی، بزرگترین توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی که دشمنان، سالهای سال برای آن برنامه ریزی کرده بودند، نقش بر آب شد.

"غلامحسین دشتی" افزود: هدایتهای مقام معظم رهبری(مدظه العالی) و حضور مردم در کنار رهبری موجب پیدایش این حماسه عظیم و تاریخی شد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود بر اطلاع رسانی ویژه برنامه های این مناسبت مهم از طریق رسانه ها به ویژه صدا وسیما تاکید کرد.

در پایان این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.