زمان : 06 Dey 1389 - 02:28
شناسه : 28664
بازدید : 5026
برگزاری کارگروه آموزشی بهداشت محیط مهدکودک هابا حضور اساتید مرکز بهداشت شهرستان یزد برگزاری کارگروه آموزشی بهداشت محیط مهدکودک هابا حضور اساتید مرکز بهداشت شهرستان یزد

برگزاری کارگروه آموزشی بهداشت محیط مهدکودک هابا حضور اساتید مرکز بهداشت شهرستان یزد

یزدفردا "سرویس خبر"بهزیستی"روابط عمومی:جلسه بهداشت محیط مهدکودک ها با حضور اساتید مرکز بهداشت شهرستان یزد برگزار شد.


این جلسه با هدف آشنایی و اجرای بهداشت عمومی و مسائل بهداشتی در مهدکودک ها در سالن اجتماعات مرکز جامع شهید فیاض بخش شهرستان یزد و با حضور مربیان و مسئولان مهدکودک ها برگزار شد.


معاون مرکز بهداشت شهرستان یزد به اهمیت برنامه ریزی و اطلاع رسانی برای کودکان اشاره کرد و افزود: مهدها مکانی است که می توان با اطلاع رسانی به موقع باعث جلوگیری و پیشرفت آفت و بیماری های محیطی و فردی به خصوص دهان و دندان شد.


محمدعلی جعفری صحبت و تکلم، تغذیه و زیبایی چهره کودک را از اهمیت و لازمه داشتن دندان های سالم و بدون پوسیدگی دانست و ابراز امیدواری کرد: با صدور شناسنامه های دهان و دندان که در سال گذشته در مهدکودک ها انجام داده ایم گامی موثر در تحقق بخشیدن این اهداف برداشته باشیم.


مسئول طرح سلامت دهان و دندان کودکان در پایان صحبت های خود به سئوالات و مشکلات مسئولان و مربیان مهدکودک ها پاسخ داد.


در ادامه دو تن از کارشناسان بهداشت محیط، طی ۳ساعت، نسبت به لزوم جلوگیری از آلوده شدن محیط مهدها به آلودگی های محیطی تذکراتی داده و مباحث بهداشتی را با استفاده از نمونه های تصویری(اسلاید) به نمایش گذاشتند.


مربیان و مسئولان مهدها هم با بیان مشکلات، راهکارهای مبتنی با امکانات موجود را با نظر اساتید این دوره آموزشی مورد بررسی قرار دادند.