زمان : 05 Dey 1389 - 00:40
شناسه : 28617
بازدید : 7140
با حضور دكتر فكري، معاون آموزش و نوآوري كانون زبان كشور برگزار شد:  مراسم توديع و معارفه مديريت كانون زبان استان يزد+گزارش تصویری با حضور دكتر فكري، معاون آموزش و نوآوري كانون زبان كشور برگزار شد: مراسم توديع و معارفه مديريت كانون زبان استان يزد+گزارش تصویری

با حضور دكتر فكري، معاون آموزش و نوآوري كانون زبان كشور برگزار شد:


مراسم توديع و معارفه مديريت كانون زبان استان يزد



یزدفردا :سرویس خبر: روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان يزد، مراسم توديع و معارفه مديريت كانون زبان يزد، صبح روز پنج شنبه، دوم دي ماه با حضور دكتر فكري، معاون آموزش و نوآوري كانون زبان كشور و خسروي، مشاور رئيس كانون زبان در امور استانها، عليرضا جلالي، مدير كانون پرورش فكري استان و جمعي از ميهمانان و مدرسين، در محل سالن اجتماعات كانون زبان يزد، برگزار شد.


در ابتداي اين مراسم، محمد غفوري، مدير كانون زبان استان، ضمن ارائه گزارشي از 16 سال سابقه مديريت خود در اين مركز، به وضعيت قبلي كانون زبان يزد و روند ساخت و ساز ساختمان جديد كانون اشاره نمود و در همين راستا از زحمات مسئولين وقت استان سپاسگزاري كرد. غفوري در پايان از اينكه بخشي از مدرسين حاضر در جمع، جزء زبان آموزان قبلي اين مجموعه بودند، اين موضوع را باعث افتخار خود و كانون زبان استان يزد دانست.


در ادامه اين مراسم، دكتر فكري، معاون آموزش و نوآوري كانون زبان كشور، ضمن تشكر از 16 سال همكاري صادقانه و تلاشهاي شبانه روزي آقاي غفوري براي به بار نشستن اين مجموعه، نظم و ترتيب و برنامه ريزي را در مراكز كانون زبان ياد آور شد و اظهار اميد واري نمود كه اين روند، كما في السابق در كانون استان يزد نيز ادامه داشته باشد.

وي ضمن تاكيد به مباحث تربيتي زبان آموزان، از انتخاب شايسته رضا خادم آستانه، به عنوان مدير جديد، از بدنه همين مجموعه اظهار خرسندي نمود و اعلام كرد كه ان شاءا... اين انتخاب باعث تسريع و تسهيل در همه امور خواهد شد.

دكتر فكري از تمامي همكاران كانون زبان يزد خواست تا با همكاري و همدلي و احترام به ارباب رجوع، زمينه هاي رشد و توسعه اين مجموعه را در استان فراهم آورند.

معاون آموزش و نوآوري كانون زبان كشور، در پايان ضمن تشكر از همكاري و تعامل جلالي، مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان يزد و همكارانشان، در برگزاري و پوشش خبري اين مراسم و همچنين ساخت كليپ عملكرد كانون زبان استان، اين همكاري را منشاء دوستي و بركت دانست و ياد آور شد اين ويژگي در استان يزد مثال زدني بود.

رضا خادم آستانه نيز كه پيش از اين مسئوليت آموزش و امور زبان آموزان كانون زبان استان يزد را به عهده داشت، انتخاب خود به عنوان مدير كانون زبان استان را به نوعي، صحه گذاشتن و شاگرد پروري آقاي غفوري دانست كه مثل يك پدر، همواره در كنار ايشان بوده است.

 پايان بخش اين مراسم نيز، اهداء هدايا توسط مسئولين، مدرسين، همكاران و زبان آموزان كانون زبان استان يزد به آقاي غفوري به پاس زحمات ايشان بود.


گفتني است، كانون زبان استان، در سال 1372 در يزد، راه اندازي شد و در حال حاضر، با بيش از 50 مدرس و قريب به 5000 زبان آموز، در بخش هاي انگليسي نوجوانان و بزرگسالان و بخش عربي، مشغول به كار مي باشد.

گزارش تصويري مراسم توديع و معارفه مديريت كانون زبان استان يزد