زمان : 04 Dey 1389 - 21:05
شناسه : 28607
بازدید : 5043
معاون وزير تعاون : اولین بسته آموزش شهروند کارآفرین بزودی توزیع می شود معاون وزير تعاون : اولین بسته آموزش شهروند کارآفرین بزودی توزیع می شود

معاون وزير تعاون :

اولین بسته آموزش شهروند کارآفرین بزودی توزیع می شود

یزدفردا "سرویس خبر دولت -اقتصادی:حسینی‌نیا گفت: در حال حاضر 12 فیلم آموزشی را به صورت لوح فشرده تهیه کرده‌ایم و طی رایزنی‌های صورت گرفته قرار شده تا این طرح به صورت فیلم آموزشی اجرا شود تا جذابیت‌های بصری بیشتری داشته باشد.

به منظور فراگیری بهتر امر آموزش در بخش تعاون، پرتال آموزشی ـ الکترونیکی وزارت تعاون برای تعاونگران راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل ازایسنا ،غلامحسین حسینی نیا ـ معاون آموزش، پژوهش و کارآفرینی وزارت تعاون گفت: در حال حاضر این سایت آمادگی کامل دارد تا پاسخگوی نیاز کسانی باشد که فرصت حضور در کلاس‌های آموزشی را ندارند.

وی افزود: با امکاناتی که فراهم کرده‌ایم آمادگی داریم تا تمامی نیازهای آموزشی تعاونی‌ها را به لحاظ ارائه دوره‌های آموزش تخصصی و مدیریتی تعاون پوشش دهیم و آموزش‌های فنی ـ حرفه‌ای و کارآفرینی را با هماهنگی و تفاهم با دستگاه‌های دیگر برای تعاونگران در نظر گرفته‌ایم.

معاون وزیر تعاون در ادامه از راه‌اندازی دو رشته‌ کاردانی امور تعاونی‌ها و کارشناسی مدیریت علمی تعاونی با همکاری دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی خبر داد و افزود: این رشته‌ها به صورت پودمانی و ترمیک ارائه می‌شود و در20 مرکز آموزش علمی ـ کاربردی در سطح کشور به اجرا رسیده است.

حسینی‌نیا همچنین درباره‌ طرح آموزش شهروند کارآفرین اظهار کرد: در حال حاضر 12 فیلم آموزشی را به صورت لوح فشرده تهیه کرده‌ایم و طی رایزنی‌های صورت گرفته قرار شده تا این طرح به صورت فیلم آموزشی اجرا شود تا جذابیت‌های بصری بیشتری داشته باشد.

معاون آموزش، پژوهش و کارآفرینی وزارت تعاون خاطرنشان کرد: تا 10 روز آینده این بسته آموزشی به مرحله تولید می‌رسد و تا 22 بهمن ماه توزیع می‌شود.