زمان : 03 Dey 1389 - 23:50
شناسه : 28573
بازدید : 3702
معاونین امیدوار باشند!!! معاونین امیدوار باشند!!!

معاونین امیدوار باشند!!!

رضا بردستانی

باغستانی مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، جای خود را به معاونش خواهد داد!

محمد رضا باغستانی؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، شنبه جای خود را به رحیمی نژاد؛ معاونش خواهد داد.گفتنی است مراسم...

حرکتی است که ای کاش بارها و بارها در استان یزد و در همه جای این مرز و بوم اتفاق می افتاد. این که معاونین پس سال ها خدمت و طی مدارج و مراحل کاری و اداری چند صباحی هم در کسوت مدیر کل به خدمت بپردازند عملی است سیستماتیک و پسندیده که در دیگر مدیریت های کلان استان به ندرت اتفاق می افتد. این مهم که رحیمی نژاد کیست و با چه پشتوانه ی علمی و مدیریتی بر این مقام و جایگاه تکیه می زند جای بحث داشته و دارد که قطع به یقین شیوه ی مدیریت ایشان و بازتاب های این جابجایی پس از مدتی خود را به خوبی نشان خواهد داد و صد البته حواشی کمتری نسبت به مدیرانی خواهد داشت که از دستگاه های دیگر و گاه از شهر ها و استان های دیگر به استان یزد آن هم در جهت مدیریت بر یک سیستم اداری قدم رنجه می فرمایند .

آسیب ها، باید ها و نباید های مدیران بومی و غیر بومی در پاره ای دیگر از نوشتاری تحت عنوان « بومی یا غیر بومی ! آیا مسئله تنها این است ؟!!!» بررسی و تعیین سرنوشت خواهد شد اما قدر مسلم، این حرکت که معاون جانشین مدیر کل سابق شود به هر شیوه و دیدگاهی نباید از نظر دور داشته شود و انتظار داریم در دیگر بخش ها نیز از این جابجایی ها صورت پذیرد.

ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای آقای باغستانی که پس از سی سال خدمت شایسته بازنشسته شدند امیدواریم آقای رحیمی نژاد در جایگاهی که از شنبه قرار می گیرند سربلند و موفق باشند که این موفقیت می تواند تضمینی باشد بر اعتماد به معاونین دستگاه های دیگر که نشان دهنده ی لیاقت و توانایی آنان نیز می باشد. البته موفقیت آقای رحیمی نژاد اگرچه ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ با نوع و شیوه ی مدیریتی ایشان دارد اما قدر مسلم همراهی و همیاری زحمت کشان آموزش و پرورش استان به ویژه بخش های مدیریتی در این زمینه می تواند تأثیری غیر قابل اغماض به همراه داشته باشد. انشاءالله