زمان : 02 Dey 1389 - 22:56
شناسه : 28535
بازدید : 3666
رئيس مرکز آمار ایران: از اول آذر7 میلیون مراجعه به سایت اطلاعات اقتصادی خانوار - در حال راستی آزمایی هویتی هستیم -زمانی که سایت رفاهی بازشدخانوارهای جدید اجازه افتتاح حساب دارند رئيس مرکز آمار ایران: از اول آذر7 میلیون مراجعه به سایت اطلاعات اقتصادی خانوار - در حال راستی آزمایی هویتی هستیم -زمانی که سایت رفاهی بازشدخانوارهای جدید اجازه افتتاح حساب دارند

رئيس مرکز آمار ایران:

از اول آذر7 میلیون مراجعه به سایت اطلاعات اقتصادی خانوار

- در حال راستی آزمایی هویتی هستیم

-زمانی که سایت رفاهی بازشدخانوارهای جدید اجازه افتتاح حساب دارند


 یزدفردا"سرویس خبر دولت -هدفمندکردن یارانه ها  :عادل آذر گفت: از اول آذر که سایت اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها در مرکز آمار ایران YARANEH.AMAR.ORG.IR در دسترس مردم قرار گرفت ، آمارها نشان می دهد که 97 درصد مردم مشکلی در این سامانه نداشته اند.

رئیس مرکز آمار ایران گفت: از اول آذر تا ظهر دیروز 7 میلیون مراجعه به سامانه مرکز آمار داشتیم اما افراد جدید شامل تولدها کمتر از یک میلیون نفر بوده است.

به گزارش یزدفردا  به نقل از واحدمرکزی خبر ،عادل آذر گفت: از اول آذر که سایت اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها در مرکز آمار ایران YARANEH.AMAR.ORG.IR در دسترس مردم قرار گرفت ، آمارها نشان می دهد که 97 درصد مردم مشکلی در این سامانه نداشته اند.

وی با بیان اینکه برخی از تغییرات مانند تولد، فوت، ازدواج و طلاق طبیعی است، گفت: ماهانه به طور میانگین 36 هزار مورد فوت داریم و با توجه به بسته بودن این سایت از اول مهر تا اول آذر تغییراتی در برخی خانوارها داشته ایم.

عادل آذر گفت: به این جمع بندی می رسیم که این سامانه همیشه باز باشد و مردم بتواند اطلاعات خود را اصلاح کنند اما براساس مصوبه کارگروه تحول اقتصادی اطلاعات 6 ماهه دوم امسال ابتدای سال آینده و 6 ماهه اول سال آینده در 6 ماه دوم سال آینده اعمال می شود.

رئیس مرکز آمار ایران گفت: در حال راستی آزمایی هویتی اطلاعات هستیم و آنها را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار می دهیم که هر زمان سایت این سازمان REFAHI.IR باز شود خانوارهای جدید اجازه افتتاح حساب دارند.

عادل آذر گفت: همچنین راستی آزمایی اطلاعات اقتصادی خانوارها به طور مجزا از ابتدای سال 89 آغاز شده است و امیدواریم تا پایان سال نهایی شود البته عجله ای برای این کار نداریم.

یزدفردا