زمان : 02 Dey 1389 - 17:43
شناسه : 28526
بازدید : 3808
فرماندار خاتم در جلسه انتخابات هيئت مديره مسكن مهر تاكيد كرد : مسكن مهر بهترين راه در جهت مسكن دار شدن جوانان و اقشار كم درآمد است فرماندار خاتم در جلسه انتخابات هيئت مديره مسكن مهر تاكيد كرد : مسكن مهر بهترين راه در جهت مسكن دار شدن جوانان و اقشار كم درآمد است

فرماندار خاتم در جلسه انتخابات هيئت مديره مسكن مهر تاكيد كرد :

مسكن مهر بهترين راه در جهت مسكن دار شدن جوانان و اقشار كم درآمد است

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، سيد ناصر امامي فرماندار خاتم در جلسه انتخاتات اعضاي هيئت مديره و بازرس شركت تعاوني مسكن اين شهرستان تصريح كرد طرح مسكن مهر يكي از اقدامات موثر و مطلوب دولت نهم ودهم براي تامين مسكن مناسب براي اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان و اقشار كم درآمد است و تاكنون در مناطق مختلف كشور اين طرح با موفقيت به بهره برداري رسيده و در بعضي مناطق نيز در دست اقدام مي باشد .

وي در ادامه افزود مسكن مهر در شهرستان خاتم با پي گيريهاي اينجانب حدود يكسال است كه عمليات اجرائي فاز اول آن آغاز و تاكنون تعداد 100 واحد در شهر هرات و26 واحد در شهر مروست در دست احداث مي باشد و اميد است تا پايان سالجاري فاز اول شامل 43 واحد اين طرح به بهره برداري برسد.

امامي درادامه به اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها اشاره و افزود همانطور كه مستحضريد اجراي مرحله اصلي قانون مذكور چند روزي است كه آغاز و تاكنون قيمتهاي حاملهاي انرزي ( نفت ، گاز ، بنزين ‌، گازوئيل و ... ) و آرد و نان اعلام و اجرائي شده است كه خوشبختانه مردم فهيم شهرستان خاتم همكاري بسيار خوبي با دولت در اجراي آن داشته اند ولذا اين مردم لايق هرگونه خدمتي مي باشند چرا كه در عرصه هاي مختلف همراه و ياور دولت بوده اند .

در ادامه صمصامي رئيس اداره تعاون شهرستان گزارشي از عمليات اجرائي مسكن مهر در شهرستان ارائه نمودند و در پايان پس از راي گيري مرتضي و مهدي تهمتني به عنوان هيئت مديره و جواد گرمسيري به عنوان بازرس انتخاب شدند .