زمان : 30 Azar 1389 - 16:42
شناسه : 28477
بازدید : 4343
 غیرقانونی بودن هرگونه تغییر نرخ نان تا زمان اعلام رسمی وزارت بازرگانی: غیرقانونی بودن هرگونه تغییر نرخ نان تا زمان اعلام رسمی وزارت بازرگانی:

 غیرقانونی بودن هرگونه تغییر نرخ نان تا زمان اعلام رسمی وزارت بازرگانی:


یزدفردا "سرویس خبر هدفمند کردن یارانه ها :رئیس سازمان بازرگانی استان یزد : قیمت‌های جدید گندم ،آرد و نان به زودی اعلام می‌شود

رئیس سازمان بازرگانی استان یزد اعلام کرد: نرخ نان تا زمان اعلام رسمی وزارت بازرگانی در آینده نزدیک، تغییر نخواهد یافت و قیمت‌ها به روال گذشته خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرگانی استان یزد ، مهراب اسکندری تاکید کرد: قیمت جدید نان همزمان با اعلام رسمی هدفمندی یارانه گندم و آرد از سوی وزارت بازرگانی اعلام می‌شود.

رییس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم از آرد و نان نیز به عنوان یکی از اقلام هدفمندشده نام برد و گفت: ‌طی یک هفته آینده برای هر نفر از خانوارها به حساب سرپرست آنها 40 هزار ریال واریز می‌شود.

اسکندری با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های نهایی در خصوص اصلاح قیمت هدفمند کردن یارانه گندم، آرد و نان انجام شده و در روزهای آینده، هدفمندسازی یارانه‌ها در این بخش صورت خواهد گرفت، ‌افزود‌:‌ تا زمان اطلاعیه وزارت بازرگانی هرگونه تغییر قیمت غیرقانونی بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه 124 آماده پاسخگوئی به شکایات مردمی است ادامه داد: ‌ترتیبی اتخاذ شده تا با اعلام رسمی نرخ‌های جدید نان، قیمت‌ها در محل نانوایی‌ها نصب شود.

اسکندری افزود:‌ کمیته‌ استانی نیز به ریاست استاندار در حوزه آرد و نان شکل گرفته و همزمان با تعیین قیمت‌ها، نرخ‌ها به صورت استانی تعیین می‌‌شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی مناسب از سوی وزارت بازرگانی در خصوص قیمت‌ها انجام می‌شود و ‌از مردم انتظار می‌رود که در این زمینه به شایعات توجه نکنند.

رئیس سازمان بازرگانی وضعیت مناسب تولید گندم در سال‌ جاری را مورد اشاره قرار داد و افزود: خوشبختانه سال زراعی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و میزان تولید گندم نیز بیش از نیاز کشور است بنابراین نه تنها نگرانی از بابت تامین گندم و آرد کشور وجود ندارد بلکه مازاد تولید نیز وجود دارد.