زمان : 30 Azar 1389 - 15:38
شناسه : 28469
بازدید : 3186
رحيم مشايي در موزه چهار فصل اراك از نگاه ويژه دولت به بخش فرهنگ و هنر خبر داد رحيم مشايي در موزه چهار فصل اراك از نگاه ويژه دولت به بخش فرهنگ و هنر خبر داد

رحيم مشايي در موزه چهار فصل اراك از نگاه ويژه دولت به بخش فرهنگ و هنر خبر داد


یزدفردا "سرویس خبر دولت :رييس دفتر رييس جمهور با اشاره به نگاه ويژه دولت به بخش فرهنگ و هنر و بسترسازي لازم براي شكوفايي جامعه هنري كشور، از برنامه هاي دولت براي بيمه هنرمندان، بيمه بيكاري هنرمندان و تدابير دولت براي رفع مشكلات فرهنگ و هنر خبر داد.

مهندس اسفنديار رحيم مشايي در جريان سفر هيات دولت به استان مركزي در موزه چهار فصل اراك و در جمع هنرمندان با تاكيد بر ضرورت مشخص شدن جلوه هاي انساني كه انسان را از ساير موجودات متمايز مي كند گفت : انسان دردانه آفرينش است و تمامي موجودات براي رسيدن انسان به كمال آفريده شده اند.

رييس دفتر رييس جمهور اظهار داشت: انسان جانشين خداوند بر روي زمين است و جانشين خداوند بايد به مراتب بالاي علم دست پيدا كند از اين رو جوامع بشري بايد براي توسعه علم تمام تلاش خود را بكار گيرند.

مهندس مشايي با اشاره به اهميت هنر و جلوه هاي آن گفت: جامعه اي كه نسبت به فرهنگ و هنر بي تفاوت است در واقع به لذت هاي مادي روي آورده است و از عشق و محبت بي بهره است.

مهندس رحيم مشايي با اشاره به اينكه دولت در بخش فرهنگ نقش سياستگذاري دارد، يادآور شد: در كارگروه فرهنگ و هنر كه به رياست رييس جمهور در سفرهاي استاني تشكيل مي شود، اين تاكيد وجود دارد كه از اعتبارات تخصيص يافته صرفا در جهت توليدات فرهنگي و ايجاد جهش فرهنگي به منظور شكوفايي فرهنگي استانهاي كشور استفاده شود.