زمان : 30 Azar 1389 - 15:00
شناسه : 28463
بازدید : 4997
جشنواره نشریات تجربی جوانان مساجد یزد برگزار می شود جشنواره نشریات تجربی جوانان مساجد یزد برگزار می شود

جشنواره نشریات تجربی جوانان مساجد یزد برگزار می شود


یزدفردا "سرویس خبر دولت "فرهنگی:مسئول کانون مساجد استان یزد، از برگزاری مرحله دوم جشنواره جوانان مساجد استان یزد در بخش نشریات تجربی، وبلاگ نویسی و شیوه های نوین تدریس معارف دینی خبر داد.

علی حکیمیان، مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، گفت: جوانان مسجدی علاقه مند به شرکت در جشنواره جوانان مساجد در بخش های نشریات تجربی و وبلاگ نویسی وشیوه های نوین تدریس معارف دینی تا 12 بهمن فرصت دارند، آثار خود را به کانون مساجد یزد ارسال و یا برای شرکت در این جشنواره نام نویسی کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 400 نفر از جوانان مسجدی استان برای شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان نام نویسی کرده اند.

حکیمیان افزود: بیش از یکصد نفر نیز برای شرکت در جشنواره هنرهای تجسمی ترنج آثار خود را به دبیرخانه کانون مساجد یزد ارسال کرده اند.

مسئول کانون‌های مساجد استان یزد اظهار داشت: مرحله دوم جشنواره جوانان مساجد در چهار بخش نشریات تجربی، هنرهای تجسمی، قرآن و تواشیح و شیوه های نوین آموزشی برگزار می‌شود.

حکیمیان خاطرنشان کرد: برگزیدگان جشنواره به مرحله کشوری جشنواره جوانان مساجد کشور اعزام می شوند.

وی با اشاره به استقبال پرشور جوانان مسجدی از این جشنواره، تصریح کرد: مرحله اول جشنواره جوانان مساجد یزد با حضور بیش از 200 نفر اعضای کانون های مساجد در سه بخش آواها و نغمه های آسمانی، هنرهای نمایشی و شعر و قطعات ادبی در شهریور برگزار شد.