زمان : 27 Azar 1389 - 21:21
شناسه : 28385
بازدید : 4321
تاکید تابش در ملاقات مسئولان برق اردکان بر تسریع در برقرسانی به روستاهای شهرستان اردکان تاکید تابش در ملاقات مسئولان برق اردکان بر تسریع در برقرسانی به روستاهای شهرستان اردکان

تاکید تابش در ملاقات مسئولان برق اردکان بر تسریع در برقرسانی به روستاهای شهرستان اردکان

نماينده مردم اردکان گفت: احکام خوبي در قانون برنامه پنجم توسعه کشور در حوزه انرژي ديده شده است که ان شاء ا.. منشاء تحول و بسترساز مناسبي براي حرکت رو به رشد وزارت نيرو باشد.

محمدرضا تابش در ديدار مسئولان برق شهرستان اردکان با وي با بيان اينکه اگر زيرساختهايي همچون آب و برق تامين نگردد ، توسعه اي رخ نخواهد داد و در نتيجه اشتغالي ايجاد نمي گردد ، از مسئولان استان خواست تا با آينده نگري ، از هم اکنون پيگير نيازهاي انرژي استان باشند.

نماينده مردم اردکان با تشکر از حسن تدبير مهندس صباغ زادگان و صحتي مديران برق استان در گره گشايي از مشکلات برق شهرستان اردکان افزود: راه اندازي واحدهاي بزرگ صنعتي در آينده نزديک و نهايي شدن منطقه ويژه اقتصادي فولاد اردکان نياز شهرستان اردکان به برق را مضاعف خواهد کرد که لازم است در ايجاد نيروگاههاي جديد و پست هاي مربوطه پيش بيني و اقدامات لازم انجام گيرد.

وي تصريح کرد: در جلسه چندي پيش با وزير نيرو نيز ايشان بر تامين آب و برق صنايع اردکان و عدم تاخير در بهره برداري از اين پروژه ها به خاطر کمبود آب و برق تاکيد داشتند.

تابش با بيان اينکه بيشترين درصد مصرف برق استان يزد در حوزه صنعت به شهرستان اردکان اختصاص دارد افزود: 80 درصد برق مصرفي شهرستان اردکان در بخش صنعت صرف می شود که اين حاکي از حجم سرمايه گذاريهاي بزرگ در اين شهرستان و تبديل شدن اردکان بعنوان يکي از قطبهاي مهم صنعتي کشور است .

نماينده مردم اردکان همچنين با بيان اينکه طبق آمار اعلام شده 4 روستاي ديگر شهرستان اردکان در انتظار بهره مندي از نعمت برق هستند، بر تامين اعتبار لازم در اسرع وقت جهت اتمام عمليات برقرساني به این روستاها شد تا در آينده اي نزديک شاهد برگزاري جشن اتمام برقرساني به روستاهاي شهرستان باشيم.

در ابتداي اين ديدار نيز رئيس جديد اداره برق اردکان با تشکر از حمايتهاي "مهندس تابش" در اجراي پروژه هاي برقرساني شهرستان بخصوص در بخش روستاها افزود: اقدامات خوبي در جهت ثبات شبکه توزيع برق و افزايش قدرت مانور آن صورت گرفته است بطوريکه شهرستان اردکان در استان يزد کمترين درصد خاموشي را داشته است.

وي با بيان اينکه پس از شهر يزد، بيشترين مصرف برق استان به شهرستان اردکان اختصاص دارد، به تشريح برخي نيازهاي شهرستان در احداث و توسعه پست هاي برق،اصلاح و بهينه سازي شبکه هاي فرسوده پرداخت .